Skocz do zawartości

Błąd 0x80040F1C - pilne

Polecane posty

Dzień dobry,

 

Klient z shopera uraczył nas zamówienie z "?" w numerze domu. Doszliśmy po analizie, że to to zamówienie spowodowało błąd 0x80040F1C

InsERT_Driver: Importowanie dokumentów z systemu sprzedaży:
Tworzenie transakcji na podstawie zamówień:
Dodawanie klienta Sello na podstawie kontrahenta zewnętrznego:
Nie udało się zapisać klienta:
? Zapis spowodowałby naruszenie integralności danych.
Więcej informacji na ten temat w pomocy, w rozdziale "Problemy techniczne".
 (0x80040F1C)

 

1. Usunęliśmy tego kontrahenta z subiekta, usunęliśmy zamówienie ze sklepu shoper, usunęliśmy zk z subiekta i zastąpiliśmy innym, czyszczona była baza danych z niepowiązanych klientów i transakcji anulowanych i zakończonych.  Ciągle przy ręcznym pobieraniu (pobierz subiekt (przycisk wyślij odbierz sello) wywala powyższy błąd.

 

Co robić?

Link to postu
3 godziny temu, Arkadiusz Grabowski napisał:

1. Usunęliśmy tego kontrahenta z subiekta, usunęliśmy zamówienie ze sklepu shoper, usunęliśmy zk z subiekta i zastąpiliśmy innym, czyszczona była baza danych z niepowiązanych klientów i transakcji anulowanych i zakończonych.  Ciągle przy ręcznym pobieraniu (pobierz subiekt (przycisk wyślij odbierz sello) wywala powyższy błąd.

Czy usunęliście tego klienta z Sello?

 

2 godziny temu, Arkadiusz Grabowski napisał:

Jest jeszcze gorzej, bo pobrało nam już ponad 1500 transakcji starych, pewnie po usunięciu programem serwisowym transakcji zakończonych i anulowanych.

Jeśli zostały usunięte takie, które jeszcze są przechowywane w allegro, to zrozumiałe, że Sello - skoro ich nie ma - uzupełnia te dane...

Jaka była przyczyna usunięcia ich z Sello? Z jakiego okresu były?

Link to postu

1. Właśnie w sello nie było tego klienta ani zamówienia tylko błąd od razu. Usunęliśmy tego klienta z subiekta i sądziłem, że to pomoże, ale on gdzieś musi siedzieć w bazie sello, tak mi się wydaje.

 

2. Mój błąd, usunąłem z ostatniego roku, ale mam backup z wczoraj. Przywrócić backup z wczoraj i pobierze mi transakcje tak lepiej?

 

Co z importem z subiekta? Dalej ten błąd (0x80040F1C) będzie.

Link to postu

Trudno mi sugerować rozwiązanie, jeśli w obecnej bazie jest problem to można przywrócić z backupu - kwestia ile do przetworzenia ponownego będzie transakcji.

Znak ? pojawia się prawdopodobnie dlatego, że klient użył jakiegoś znaku, którego Subiekt nie rozpoznał. Może to być znak wielobajtowy, co w praktyce oznacza, że nie tylko sam ? jest winny, ale znaki (nawet niewidzialne) dookoła niego mogą być również niezrozumiałe. W takich sytuacjach najlepiej usunąć całą zawartość podejrzanego pola i wpisać ją ręcznie.

Link to postu

Proszę na stronie startowej odświeżyć ważne informacje - czy pojawia się jakiś błąd związany z baza danych?

37 minut temu, Arkadiusz Grabowski napisał:

Czy po dearchiwizacji nic nie rozwali sie, np powiazania produkty aukcje?

To zależy. Jeśli jedna baza zostanie przywrócona a druga (Subiekta) nie, to jeśli Sello już coś utworzyło w bazie Subiekta to dla nowej bazy będzie to nieznane i mogą się potworzyć duble (np zamówień), kontrahentów.

Link to postu

Nie ma błędów bazy sello

Subiekt normalnie przyjął tego kontrahenta i przyjal kolejne zk od kolejnych klientow z shoper, sello przestalo pobierac zamowienia z subiekta i tu jest problem.

Z subiekta na wszelki wypadek wyrzucilismy tego klienta i jego zk, natomiast to nie pomoglo, sello dalej jakby widzialo pewnie tego klienta.

 

 

Link to postu

Import w sello był ok. Już rozwiązałem problem, ale straciłem 3 dni pracy. Opiszę tutaj to może komuś się przyda.

Pierwszy wniosek, to że sello wywala błąd nie zawsze jest to wina Sello:)

Działamy na integracji sklep Shoper z Synchronizator LEO do pobierania zamówień i importowania do Subiekta. Do Subiekta zamówienia wpadały, ale w Sello był błąd. Winny był Synchronizator LEO, który złapał błąd po jednym z zamówień i zaczął źle importować, ale Subiektowi to nie przeszkadzało, Sello owszem.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...