Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Dzień dobry, Klient z shopera uraczył nas zamówienie z "?" w numerze domu. Doszliśmy po analizie, że to to zamówienie spowodowało błąd 0x80040F1C InsERT_Driver: Importowanie dokumentów z systemu sprzedaży: Tworzenie transakcji na podstawie zamówień: Dodawanie klienta Sello na podstawie kontrahenta zewnętrznego: Nie udało się zapisać klienta: ? Zapis spowodowałby naruszenie integralności danych. Więcej informacji na ten temat w pomocy, w rozdziale "Problemy techniczne". (0x80040F1C) 1. Usunęliśmy tego kontrahenta z subiekta, usunęliśmy zamówienie ze sklepu shoper, usunęliśmy zk z subiekta i zastąpiliśmy innym, czyszczona była baza danych z niepowiązanych klientów i transakcji anulowanych i zakończonych. Ciągle przy ręcznym pobieraniu (pobierz subiekt (przycisk wyślij odbierz sello) wywala powyższy błąd. Co robić? Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 12 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Jest jeszcze gorzej, bo pobrało nam już ponad 1500 transakcji starych, pewnie po usunięciu programem serwisowym transakcji zakończonych i anulowanych. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 12 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne 3 godziny temu, Arkadiusz Grabowski napisał: 1. Usunęliśmy tego kontrahenta z subiekta, usunęliśmy zamówienie ze sklepu shoper, usunęliśmy zk z subiekta i zastąpiliśmy innym, czyszczona była baza danych z niepowiązanych klientów i transakcji anulowanych i zakończonych. Ciągle przy ręcznym pobieraniu (pobierz subiekt (przycisk wyślij odbierz sello) wywala powyższy błąd. Czy usunęliście tego klienta z Sello? 2 godziny temu, Arkadiusz Grabowski napisał: Jest jeszcze gorzej, bo pobrało nam już ponad 1500 transakcji starych, pewnie po usunięciu programem serwisowym transakcji zakończonych i anulowanych. Jeśli zostały usunięte takie, które jeszcze są przechowywane w allegro, to zrozumiałe, że Sello - skoro ich nie ma - uzupełnia te dane... Jaka była przyczyna usunięcia ich z Sello? Z jakiego okresu były? Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 12 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne 1. Właśnie w sello nie było tego klienta ani zamówienia tylko błąd od razu. Usunęliśmy tego klienta z subiekta i sądziłem, że to pomoże, ale on gdzieś musi siedzieć w bazie sello, tak mi się wydaje. 2. Mój błąd, usunąłem z ostatniego roku, ale mam backup z wczoraj. Przywrócić backup z wczoraj i pobierze mi transakcje tak lepiej? Co z importem z subiekta? Dalej ten błąd (0x80040F1C) będzie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne 1. może siedzieć jedynie w kartotece klientów -> zakładka wszystkie, albo w Subiekcie. Skoro przy imporcie ZK jest błąd to zapewne nadal ten klient jest w Subiekcie na jakimś ZK. 2. Tutaj warto przestawić datę zapisywania transakcji na jakiś dzień jeśli usuwane są transakcje. Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne To co przywrocic baze do wczoraj?, skoro pobralo nam transakcje z ostatnich miesięcy? Na pewno tego felernego kontrahenta nie ma nigdzie w subiekcie ze zlym znakiem '?' Jest poprawiony. Widzialem taki skrypt sprawdzajacy baze przy takim samym bledzie. Moze go zastosowac? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Trudno mi sugerować rozwiązanie, jeśli w obecnej bazie jest problem to można przywrócić z backupu - kwestia ile do przetworzenia ponownego będzie transakcji. Znak ? pojawia się prawdopodobnie dlatego, że klient użył jakiegoś znaku, którego Subiekt nie rozpoznał. Może to być znak wielobajtowy, co w praktyce oznacza, że nie tylko sam ? jest winny, ale znaki (nawet niewidzialne) dookoła niego mogą być również niezrozumiałe. W takich sytuacjach najlepiej usunąć całą zawartość podejrzanego pola i wpisać ją ręcznie. Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Kwestia, ze usunalem skad moglem tego klienta a dalej sello nie chce importowac zamowien, co zrobić? Czy po dearchiwizacji nic nie rozwali sie, np powiazania produkty aukcje? Gdzie szukac rozwiazania? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Proszę na stronie startowej odświeżyć ważne informacje - czy pojawia się jakiś błąd związany z baza danych? 37 minut temu, Arkadiusz Grabowski napisał: Czy po dearchiwizacji nic nie rozwali sie, np powiazania produkty aukcje? To zależy. Jeśli jedna baza zostanie przywrócona a druga (Subiekta) nie, to jeśli Sello już coś utworzyło w bazie Subiekta to dla nowej bazy będzie to nieznane i mogą się potworzyć duble (np zamówień), kontrahentów. Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Nie ma błędów bazy sello Subiekt normalnie przyjął tego kontrahenta i przyjal kolejne zk od kolejnych klientow z shoper, sello przestalo pobierac zamowienia z subiekta i tu jest problem. Z subiekta na wszelki wypadek wyrzucilismy tego klienta i jego zk, natomiast to nie pomoglo, sello dalej jakby widzialo pewnie tego klienta. Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Wrzuciłem zapytanie z 7.13a porad, ale tabele z x są te które mogą być z x. Może sello zaaktualizować do 1.32.2, mam 1.32.1? Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Dalej temat drażę i ciekawe kwiatki wychodzą. Pobiera zamówienia ręcznie wypisane, ale nie pobiera zamówień z Synchronizatora LEO. Sklep jest na Shoper. Nic nie było aktualizowane u nas. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 14 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Proszę sprawdzić czy zamówienia z shopera spełniają warunki/filtry określone w parametrach importu w Sello. Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2019 w Błąd 0x80040F1C - pilne Import w sello był ok. Już rozwiązałem problem, ale straciłem 3 dni pracy. Opiszę tutaj to może komuś się przyda. Pierwszy wniosek, to że sello wywala błąd nie zawsze jest to wina Sello:) Działamy na integracji sklep Shoper z Synchronizator LEO do pobierania zamówień i importowania do Subiekta. Do Subiekta zamówienia wpadały, ale w Sello był błąd. Winny był Synchronizator LEO, który złapał błąd po jednym z zamówień i zaczął źle importować, ale Subiektowi to nie przeszkadzało, Sello owszem. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.