Skocz do zawartości

iCT 220 eService terminal płatniczy

Polecane posty

dzień dobry

po zapłaceniu kartą nie mogę wydrukować potwierdzenia transakcji. 

Na monitorze mam :

autoryzacja.jpg.448fc3ad05f8b3522110e446315b10cd.jpg

przyciski na terminalu, pinpad i monitorze  nie działają 

po około 2 min. wszystko znika wyskakuje tabelka do  wydruku paragon a a kopi wydruku na terminalu nie ma 

Terminal iCT 220 ingenico

Wersja sterownika:16.0.594.0

pinpad iPP220 ingenico

 

 

Link to postu
  • 3 lata później...

podepne  się  pod  temat .   

Mam problem z  potwierdzeniem  płatności dla  klienta ,  na  terminalu wyświetla  się  komunikat  "czy  drukować potwierdzenie płatności"   ale na  terminalu nieaktywne  przyciski .   terminal zablokowany  na 1,5 minuty . 

e-service  twierdzi że  to  problem subiekta nexo  i  że  ponoć  trwają prace wyjaśniające . 

 

 

 

Link to postu
22 godziny temu, Tomasz Gibki napisał:

e-service  twierdzi że  to  problem subiekta nexo

Jak e-service tłumaczy to, że u tysięcy innych użytkowników integracja działa poprawnie, a nie działa tylko u Pana ?

 

Ogólnie miałem już takie przypadki, kiedy pojawiła się możliwości integracji z e-service jeden z naszych klientów borykał się z tym problemem chyba ze 3 miesiące, stracił cierpliwość, złożył wypowiedzenie umowy, aby zmienić operatora terminala i co się stało...dziwnym zbiegiem okoliczności integracja zaczęła działać poprawie, programy InsERT się nie zmieniły.

Link to postu
Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Jak e-service tłumaczy to, że u tysięcy innych użytkowników integracja działa poprawnie, a nie działa tylko u Pana ?

 

serwisant   stwierdził , że ktoś  w  polsce  ma taki  sam  problem ,  że  w  terminalu  nie  ma wiecej opcji do zmiany   i  że  informatycy  z  eservice  i  insertu pracuja  nad  rozwiązaniem . 

Nie  Byłem  wstanie  tego zweryfikować stąd  ten  temat .

Ale  ma  Pan  rację rozważam  wypowiedzenie  umowy z  eservice   jak  nie pomoże   to  rzeczywiście  zmienię  akceptanta  kart . 

 

Link to postu
  • 3 miesiące temu...

Trochę odkopię temat, u nas sytuacja jest nieco inna. Od niedawna Subiekt nie czeka na wydruk kopii, tzn. jeżeli transakcja jest udana, to zamyka okno terminala i tylko na terminalu pyta, czy wydrukować kopię. Do tej pory okno terminala "wisiało" do czasu całkowitego zamknięcia transakcji na terminalu.

 

Jest to konfiguracja terminala czy Subiekta?

Link to postu
18 minut temu, Marcin Gryska napisał:

Od niedawna Subiekt nie czeka na wydruk kopii, tzn. jeżeli transakcja jest udana, to zamyka okno terminala i tylko na terminalu pyta, czy wydrukować kopię. Do tej pory okno terminala "wisiało" do czasu całkowitego zamknięcia transakcji na terminalu.

Wprowadziliśmy zmianę, która przyspiesza obsługę klienta umożliwiając wydruk paragonu równocześnie z wydrukiem potwierdzenia z terminala.
Zmiany wprowadzone w SUZ 17.5 oraz nexo 46.

W dniu 23.06.2023 o 09:45, Maciej Lizak napisał:
2. Zmiana obsługi płatności przy użyciu terminala płatniczego
Zmiana polega na poinformowaniu Subiekta o statusie transakcji (zaakceptowana/odrzucona) przed wydrukiem potwierdzenia płatności z terminala. Umożliwia to wcześniejsze uruchomienie wydruku dokumentu fiskalnego z Subiekta.
Zmiana działa z Subiektem nexo od wersji 46.


Czy wprowadzenie takiego przyspieszenia sprawia problem w obsłudze klienta?

  • Lubię to 1
Link to postu
10 minut temu, Maciej Lizak napisał:

Wprowadziliśmy zmianę, która przyspiesza obsługę klienta umożliwiając wydruk paragonu równocześnie z wydrukiem potwierdzenia z terminala.
Zmiany wprowadzone w SUZ 17.5 oraz nexo 46.

Dziękuję za wyjaśnienie.

 

11 minut temu, Maciej Lizak napisał:

Czy wprowadzenie takiego przyspieszenia sprawia problem w obsłudze klienta?

Powstało po prostu zamieszanie i pracownicy się trochę wystraszyli ;) 

 

Koniec końców jest to usprawnienie i trochę przyspiesza. Dziękuję :)

 

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...