D G 2 Napisano 13 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 w iCT 220 eService terminal płatniczy dzień dobry po zapłaceniu kartą nie mogę wydrukować potwierdzenia transakcji. Na monitorze mam : przyciski na terminalu, pinpad i monitorze nie działają po około 2 min. wszystko znika wyskakuje tabelka do wydruku paragon a a kopi wydruku na terminalu nie ma Terminal iCT 220 ingenico Wersja sterownika:16.0.594.0 pinpad iPP220 ingenico Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 14 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2019 w iCT 220 eService terminal płatniczy Terminal jest źle skonfigurowany po stronie eService. Proszę skontaktować się z firmą eService i poprosić o ustawienie konfiguracji terminala zgodnej z wymaganiami oprogramowania InsERT. To powinno być zrobione w chwili wdrożenia. Link to postu
Tomasz Gibki 1 Napisano 12 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy podepne się pod temat . Mam problem z potwierdzeniem płatności dla klienta , na terminalu wyświetla się komunikat "czy drukować potwierdzenie płatności" ale na terminalu nieaktywne przyciski . terminal zablokowany na 1,5 minuty . e-service twierdzi że to problem subiekta nexo i że ponoć trwają prace wyjaśniające . Link to postu
Kacper Panek 135 Napisano 13 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy Dzień dobry, przetestowaliśmy działanie wspomnianego modelu urządzenia i nie powtarzamy opisywanych problemów. Przyczyna leży w nieodpowiedniej konfiguracji terminala. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 164 Napisano 13 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy 22 godziny temu, Tomasz Gibki napisał: e-service twierdzi że to problem subiekta nexo Jak e-service tłumaczy to, że u tysięcy innych użytkowników integracja działa poprawnie, a nie działa tylko u Pana ? Ogólnie miałem już takie przypadki, kiedy pojawiła się możliwości integracji z e-service jeden z naszych klientów borykał się z tym problemem chyba ze 3 miesiące, stracił cierpliwość, złożył wypowiedzenie umowy, aby zmienić operatora terminala i co się stało...dziwnym zbiegiem okoliczności integracja zaczęła działać poprawie, programy InsERT się nie zmieniły. Link to postu
Tomasz Gibki 1 Napisano 13 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy Godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: Jak e-service tłumaczy to, że u tysięcy innych użytkowników integracja działa poprawnie, a nie działa tylko u Pana ? serwisant stwierdził , że ktoś w polsce ma taki sam problem , że w terminalu nie ma wiecej opcji do zmiany i że informatycy z eservice i insertu pracuja nad rozwiązaniem . Nie Byłem wstanie tego zweryfikować stąd ten temat . Ale ma Pan rację rozważam wypowiedzenie umowy z eservice jak nie pomoże to rzeczywiście zmienię akceptanta kart . Link to postu
Tomasz Gibki 1 Napisano 19 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy wszystko działa już prawidłowo, po kilku telefonach dział techniczny e-service jeszcze raz wgrał oprogramowanie terminala i działa bez błędów . 1 Link to postu
Kacper Panek 135 Napisano 19 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy Dzień dobry, dziękujemy za potwierdzenie. Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 7 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy Trochę odkopię temat, u nas sytuacja jest nieco inna. Od niedawna Subiekt nie czeka na wydruk kopii, tzn. jeżeli transakcja jest udana, to zamyka okno terminala i tylko na terminalu pyta, czy wydrukować kopię. Do tej pory okno terminala "wisiało" do czasu całkowitego zamknięcia transakcji na terminalu. Jest to konfiguracja terminala czy Subiekta? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 164 Napisano 7 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy 15 minut temu, Marcin Gryska napisał: Jest to konfiguracja terminala czy Subiekta? Skąd mamy widzieć kiedy nie podał / nie potwierdził operatora terminala ? Na pewno posiada Pan terminal od eService (z tematu wątku) ? Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 7 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy 3 minuty temu, Daniel Kozłowski napisał: Skąd mamy widzieć kiedy nie podał / nie potwierdził operatora terminala ? Mogę prosić po polsku? 3 minuty temu, Daniel Kozłowski napisał: Na pewno posiada Pan terminal od eService (z tematu wątku) ? Tak Link to postu
Maciej Lizak 14 Napisano 7 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy 18 minut temu, Marcin Gryska napisał: Od niedawna Subiekt nie czeka na wydruk kopii, tzn. jeżeli transakcja jest udana, to zamyka okno terminala i tylko na terminalu pyta, czy wydrukować kopię. Do tej pory okno terminala "wisiało" do czasu całkowitego zamknięcia transakcji na terminalu. Wprowadziliśmy zmianę, która przyspiesza obsługę klienta umożliwiając wydruk paragonu równocześnie z wydrukiem potwierdzenia z terminala. Zmiany wprowadzone w SUZ 17.5 oraz nexo 46. W dniu 23.06.2023 o 09:45, Maciej Lizak napisał: 2. Zmiana obsługi płatności przy użyciu terminala płatniczego Zmiana polega na poinformowaniu Subiekta o statusie transakcji (zaakceptowana/odrzucona) przed wydrukiem potwierdzenia płatności z terminala. Umożliwia to wcześniejsze uruchomienie wydruku dokumentu fiskalnego z Subiekta. Zmiana działa z Subiektem nexo od wersji 46. Czy wprowadzenie takiego przyspieszenia sprawia problem w obsłudze klienta? 1 Link to postu
Marcin Gryska 8 Napisano 7 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2023 w iCT 220 eService terminal płatniczy 10 minut temu, Maciej Lizak napisał: Wprowadziliśmy zmianę, która przyspiesza obsługę klienta umożliwiając wydruk paragonu równocześnie z wydrukiem potwierdzenia z terminala. Zmiany wprowadzone w SUZ 17.5 oraz nexo 46. Dziękuję za wyjaśnienie. 11 minut temu, Maciej Lizak napisał: Czy wprowadzenie takiego przyspieszenia sprawia problem w obsłudze klienta? Powstało po prostu zamieszanie i pracownicy się trochę wystraszyli Koniec końców jest to usprawnienie i trochę przyspiesza. Dziękuję Link to postu
Polecane posty