Łukasz Saładonis 6 Napisano 22 Września 2017 Udostępnij Napisano 22 Września 2017 w MBank CompanyNet Dzień dobry. Czy ktokolwiek z Was miał już możliwość z korzystania z konta w MBanku CompanyNet. Wykupiłem dodatkową usługę która umożliwia współpracę z Subiektem Nexo. Nie widzę nigdzie żadnej instrukcji jak tego użyć. Może ktoś z Was korzysta i podzieli się uwagami. Pozdrawiam ŁS. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 25 Września 2017 Udostępnij Napisano 25 Września 2017 w MBank CompanyNet (edytowane) Chodzi o bankowość on-line? Jeśli tak, to należy wejść w konfiguracje, tam jest Usługi bankowości on-line. Tworzymy nową usługę, którą nazywamy, wskazujemy identyfikator i serwis bankowy mBank CompanyNet. Potem dopisujemy loginy bankowe i ustawiamy dla nich odpowiednie metody logowania. Wybrane loginy przydzielamy potem do konkretnych użytkowników. Następnie przechodzimy do konfiguracji Rachunki bankowe i przy odpowiednim koncie, wybieramy bankowość online, wskazujemy stworzoną wcześniej usługę i dookreślamy datę, od której będzie nam pobierać wyciągi - program może je pobrać wstecznie! Tyle, z konfiguracji. Aby korzystać z tych usług, należy wybierać w kontekście odpowiednie konto bankowe i wtedy dopiero wybierać z menu operacji, odpowiednie czynności z bankowością online. W razie dalszych problemów, podpowiem Edytowane 25 Września 2017 przez Radomił Ząbik uzupełnienie treści, z opisem Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 26 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2017 w MBank CompanyNet (edytowane) Witam serdecznie. Dziękuję za odpowiedź. Wszystko skonfigurowałem jak Pan napisał. Wygląda na to że będzie działać. Czy można ustawić aby wyciągi były pobierane automatycznie bez tokena? Edytowane 26 Września 2017 przez Łukasz Saładonis Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 w MBank CompanyNet Nie sądzę, bo to Token to wymóg banku raczej. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 w MBank CompanyNet Witam, Dodałem drugiego użytkownika w usługach bankowości online. Dałem Nazwę Login i wgrałem certyfikat. I przy próbie pobranie mam takie coś: Link to postu
Rafał Płaszewski 362 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 w MBank CompanyNet Czy ponowne uruchomienie programu rozwiązuje problem? Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 19 Marca 2019 Udostępnij Napisano 19 Marca 2019 w MBank CompanyNet Niestety nie. Link to postu
Rafał Płaszewski 362 Napisano 20 Marca 2019 Udostępnij Napisano 20 Marca 2019 w MBank CompanyNet Czy to jest drugi użytkownik na tym samym stanowisku/komputerze czy drugi użytkownik pracuje sieciowo? Certyfikat musi być zainstalowany na komputerze danego użytkownika. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 20 Marca 2019 Udostępnij Napisano 20 Marca 2019 w MBank CompanyNet To jest drugi komputer i tam jest zainstalowany certyfikat. Pracujemy sieciowo. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 20 Marca 2019 Udostępnij Napisano 20 Marca 2019 w MBank CompanyNet Jeszcze raz zainstalowałem certyfikat i działa. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 w MBank CompanyNet CompanyNET od wersji 26 nie pokazuje okna jak się loguje. Wszystko dzieje się w tle, ale jak jest problem w wysłaniem paczek to nic nie wiadomo. W parametrach nic nie znalazłem. Proszę o info gdzie to ustawić. Jeszcze sugestia, zeby zrobić u góry filtrowanie u gory > Wpłaty, Wypłaty tam gdzie wybrane, bo jak jest wiecej niż 30 płatności to ciężko się to ogarnia. Link to postu
Rafał Płaszewski 362 Napisano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2019 w MBank CompanyNet Od kilku już wersji, wspomniane okno pokazujące stan wykonywanych operacji zostało przeniesione do widgeta i tam dostępne są informacje o ewentualnych błędach. Link to postu
Polecane posty