Miłosz Łapczyński 0 Napisano 26 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Witam, Widzę że trzeba będzie się rozstać z Waszą firmą. Kto wprowadził regułę że osoby bez telekonsultanta nie mogą się dodzwonić do Insertu i zgłosić wadę programu? Co za bzdura, co za idiota to wymyślił. Ja nie potrzebuję wsparcia technicznego więc nie mam wykupionego telekonsultanta, ale po aktualizacji program przestał działać właściwie głównie chodzi o rozrachunki, tak od września mam z tym problem. Teraz żebym mógł korzystać z programu chciałbym zgłosić problem jak to mam zarobić!! Mailowo? Chyba sobie jaja robicie. Cóż chyba trzeba zmienić dostawcę oprogramowania, a takiego co chce współpracować. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 26 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Dzień dobry, telekonsultant dotyczy płatnej pomocy specjalistycznej dotyczącej obsługi programu. Jeżeli użytkownik ma wątpliwości do prawidłowości działania programu, może takie zgłaszać przez formularz kontaktowy, do czego ustosunkuje się programista. Użytkownik z dostępnych, bezpłatnych form pomocy technicznej ma do wyboru: e-Pomoc, forum użytkowników, filmy szkoleniowe. Proszę w takim razie o opis problemu. Link to postu
Miłosz Łapczyński 0 Napisano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Formularz kontaktowy w Waszym przypadku to jest tyko odbicie piłeczki, dobrze poświecę swój czas i spróbujemy się po przepychać na forum, łatwiej jest poprzez rozmowę telefoniczną ale ok, rozumiem że macie za dużo czasu w pracy. W wyciągu bankowy zaznaczam której faktury dotyczy płatność, ptaszek się pojawia, ale w fakturze nie pojawia się rozliczenie, brak komunikatów o błędzie. Słucham odpowiedzi. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 26 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Jakie są daty (powstania rozrachunku i rozliczenia)? Link to postu
Miłosz Łapczyński 0 Napisano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Data faktury 31-08-2019, Data wpływu 20-09-2019 Data rozliczenia nie jest opisana bo nie powstaje rozrachunek (w wyciągu bankowym): A w fakturze sprzedaży wygląda to tak: Więc nie wiem jaka jest data rozrachunku. Link to postu
Miłosz Łapczyński 0 Napisano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Przy próbie podłączenia na odwrót czyli wchodząc na fakturę wygląda to tak: Link to postu
Miłosz Łapczyński 0 Napisano 26 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Jest błąd daty, ale nie można jej edytować poza tym takie rozwiązanie mnie nie interesuje, ja chcę żeby było jak w poprzednich wersjach czyli po wyciągu zaznaczam sobie która faktura została opłacona. Mam też takich klientów którzy najpierw płacą, a później wystawiam fakturę i program nie miał z tym problemów. Ogólnie to wsparcie jest poniżej krytyki coś co przez telefon było by pewnie rozwiązane w 5-10 minut zajęło już prawie cały dzień, a przez formularz kontaktowy to ja się jeszcze bujał z Wami przez tydzień tak po jednym zdaniu. Zero totalne zero. To musi zostać poprawione, jeżeli nie to ja rezygnuję z takiej współpracy z Wami. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Zmiany w tym zakresie planowane są na wersję 27.1.0 InsERT nexo. Link to postu
Miłosz Łapczyński 0 Napisano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Proszę uruchomić linię telefoniczną na takie potrzeby. Dlaczego klientom zabieracie możliwość zgłoszenia awarii oprogramowania, te osoby które potrzebują wsparcia technicznego bo na linii uczą się programu niech sobie kupują takie wsparcie. Ja nie mam czasu pisać na forum robić print screen-y i tłumaczyć po 22 godzinie co się dzieje z programem. Przecież można to rozwiązać w przeciągu kilku minut telefonicznie. PS Kontakt poprzez formularz kontaktowy ucichł, 2 dzień. Kontakt telefoniczny w sprawach serwisowych ma zostać przywrócony co to za strategia firmy że odcina się klienta od serwisu. konkurencyjne firmy łącza się przez TeamViewera w takich przypadkach i pomagają. Kiedy będzie wersja 27.1.0? Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Błędy można zgłaszać z programu (menu Pomoc), co trafia bezpośrednio do programistów. Wybierając przycisk Zgłoś błąd, program automatycznie wykonuje zrzut ekranu z aktualnego modułu, który użytkownik może załączyć do zgłoszenia. Wersja zostanie wydana do końca tygodnia. Link to postu
Miłosz Łapczyński 0 Napisano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne To nie jest akceptowalne forma kontaktu z serwisem. Programy Insert nie są najtańsze na rynku, są Produktami dobrymi, ale porozumiewanie się za pomocą maili w tematach awaryjnych jest dla mnie nie do zaakceptowania. Osobiście nie mam na to ani czasu ani chęci rozwiązywania w ten sposób problemów związanych z oprogramowaniem. Tak z ciekawości się zapytam, czy jak samochód ulegnie awarii a ubezpieczyciel by powiedział Panu że możliwy jest tylko kontakt mailowy lub poprzez formularz kontaktowy, w domyśle że za kilka godzin może ktoś odpowie a może i nie, bo ja nie mam do tej pory rozwiązania problemu przez formularz, ciekawe jaki poziom wściekłości by był Pana i jak szybko zmieniał by Pan ubezpieczyciela. Zróbmy może ankietę na ten temat na forum? Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne 2 godziny temu, Miłosz Łapczyński napisał: Zróbmy może ankietę na ten temat na forum? Jak dla mnie, kontakt na forum jest świetny, najlepszy w całej historii współpracy z Insertem, chciałbym mieć możliwość takiego kontaktu z każdym dostawcą oprogramowania. Kontakt telefoniczny, dla mnie można by zlikwidować, zresztą jak robią to wszyscy, nie tylko branża IT 2 Link to postu
Miłosz Łapczyński 0 Napisano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 w Wsparcie techniczne Ta jasne. Zobaczymy jak Insert zadzwoni do mnie z ofertą albo z płatnością za kolejny abonament, również Pani/Panu odpowiem że jedyny możliwy kontakt jest poprzez PW na forum ewentualnie mailowy, jeszcze może wykupić sobie u mnie usługę telekonsultant, wtedy mogę porozmawiać. Jak myślisz będzie mnie traktowała poważnie? Link to postu
Polecane posty