Radomił Ząbik 306 Napisano 27 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 w Brak klienta w operacji bankowej, z przypisanym rozliczeniem Mamy problem z jednym wyciągiem bankowym. Otóż znajduje się na nim operacja bankowa typu Przelew z rozliczonym rozrachunkiem, ale bez wybranego podmiotu. Nie możemy zmienić podmiotu, gdyż mamy komunikat jak poniżej: Nie można odłączyć rozliczenia, bo mamy komunikat: I teraz nie wiemy co jest tym dokumentem w rozumieniu NEXO? Próbowaliśmy sprawdzić to w FZ, tam w identyczny sposób nie da się odłączyć rozliczenia, a próba zmiany formy płatności kończy się błędem NEXO Zapis nie powiódł się. Jak możemy poprawić zapis tej konkretnej operacji bankowej? Wyciąg jest stary, zrobiony przez poprzedniego księgowego i brak tego podmiotu, uniemożliwia nam zaksięgowanie go, przez co też powstają dalsze problemy. Wyciąg posiada kilkadziesiąt pozycji, więc wolelibyśmy uniknąć usuwania go i dodawania na nowo. Na bazie testowej, przeprowadziłem Sobie na próbę wstawienie ID podmiotu, do pola Kontrahent_Id w tablicy odpowiedzialnej za operacje bankowe, co poskutkowało prawidłowym pojawieniem się klienta w bazie i zapewne się zaksięguje (chyba, sprawdzę to jeszcze z księgowymi), aczkolwiek chciałbym wiedzieć, czy takie rozwiązanie problemu będzie bezpieczne. Link to postu
Rafał Płaszewski 347 Napisano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2019 w Brak klienta w operacji bankowej, z przypisanym rozliczeniem Wspomniane rozwiązanie problemu wydaje się bezpieczne, jednak na podstawie tylko zrzutów ekranu trudno jest odpowiedzieć jak powstało takie rozliczenie. Link to postu
Polecane posty