Skocz do zawartości

Brak klienta w operacji bankowej, z przypisanym rozliczeniem

Polecane posty

Mamy problem z jednym wyciągiem bankowym. Otóż znajduje się na nim operacja bankowa typu Przelew z rozliczonym rozrachunkiem, ale bez wybranego podmiotu. Nie możemy zmienić podmiotu, gdyż mamy komunikat jak poniżej:

image.png.695e1e1096174b449566e55c8e878d00.png

Nie można odłączyć rozliczenia, bo mamy komunikat:

image.png.1cb8c02ff62e0ebf22c5bcf187e2840d.png

I teraz nie wiemy co jest tym dokumentem w rozumieniu NEXO? Próbowaliśmy sprawdzić to w FZ, tam w identyczny sposób nie da się odłączyć rozliczenia, a próba zmiany formy płatności kończy się błędem NEXO Zapis nie powiódł się.

Jak możemy poprawić zapis tej konkretnej operacji bankowej? Wyciąg jest stary, zrobiony przez poprzedniego księgowego i brak tego podmiotu, uniemożliwia nam zaksięgowanie go, przez co też powstają dalsze problemy. Wyciąg posiada kilkadziesiąt pozycji, więc wolelibyśmy uniknąć usuwania go i dodawania na nowo.

Na bazie testowej, przeprowadziłem Sobie na próbę wstawienie ID podmiotu, do pola Kontrahent_Id w tablicy odpowiedzialnej za operacje bankowe, co poskutkowało prawidłowym pojawieniem się klienta w bazie i zapewne się zaksięguje (chyba, sprawdzę to jeszcze z księgowymi), aczkolwiek chciałbym wiedzieć, czy takie rozwiązanie problemu będzie bezpieczne.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...