Skocz do zawartości

SZUKANIE KLIENTA PO NUMERZE TELEFONU W SELLO

Polecane posty

Witam, czy ma ktoś sposób na szybkie identyfikowanie zwrotów z paczkomatu ?

Na etykiecie zwrotu z paczkomatu generuje się tylko adres paczkomatu i numer telefonu do klienta.

W sello jest opcja FILTRUJ , ustawiając tam numer telefonu niestety nie znajduje klienta po numerze , wpisywałam 10 różnych numerów , i niestety nic.

Czy ma ktoś sposób jak szybko zidentyfikować login klienta ze zwrotem inpostu ?

Dzięki za pomoc.

Link to postu

Wyszukiwarka w Sello nie należy do najlepiej dopracowanych. Jeżeli ten numer telefonu nie jest domyślnym numerem klienta (tylko numerem wpisanym w danych do wysyłki) to chyba ciężko będzie to w Sello znaleźć (prędzej na skrzynce pocztowej w mailu z potwierdzeniem zamówienia).

Można też skorzystać z zapytania SQL, które szuka nicku i adresu e-mail klienta wg numeru telefonu podanego w danych do wysyłki w transakcji.

SELECT 
  cs_Nick, 
  adr_Email,
  adr_PhoneNumber
FROM 
  adr__Address 
  JOIN tr__Transaction ON adr_TransID = tr_Id 
  JOIN cs__Customer ON tr_CustomerId = cs_Id 
WHERE 
  TRIM(adr_PhoneNumber) LIKE '%123%' --tutaj zamiast 123 wpisujemy numer telefonu
  AND adr_Type = 1

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...