PIOTR Gawęda 0 Napisano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2019 w SZUKANIE KLIENTA PO NUMERZE TELEFONU W SELLO Witam, czy ma ktoś sposób na szybkie identyfikowanie zwrotów z paczkomatu ? Na etykiecie zwrotu z paczkomatu generuje się tylko adres paczkomatu i numer telefonu do klienta. W sello jest opcja FILTRUJ , ustawiając tam numer telefonu niestety nie znajduje klienta po numerze , wpisywałam 10 różnych numerów , i niestety nic. Czy ma ktoś sposób jak szybko zidentyfikować login klienta ze zwrotem inpostu ? Dzięki za pomoc. Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 114 Napisano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2019 w SZUKANIE KLIENTA PO NUMERZE TELEFONU W SELLO Wyszukiwarka w Sello nie należy do najlepiej dopracowanych. Jeżeli ten numer telefonu nie jest domyślnym numerem klienta (tylko numerem wpisanym w danych do wysyłki) to chyba ciężko będzie to w Sello znaleźć (prędzej na skrzynce pocztowej w mailu z potwierdzeniem zamówienia). Można też skorzystać z zapytania SQL, które szuka nicku i adresu e-mail klienta wg numeru telefonu podanego w danych do wysyłki w transakcji. SELECT cs_Nick, adr_Email, adr_PhoneNumber FROM adr__Address JOIN tr__Transaction ON adr_TransID = tr_Id JOIN cs__Customer ON tr_CustomerId = cs_Id WHERE TRIM(adr_PhoneNumber) LIKE '%123%' --tutaj zamiast 123 wpisujemy numer telefonu AND adr_Type = 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.