Radosław Szachnowski 114 Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 w Problem ze scenariuszem obsługi klienta Witam, 1. Probuje ustawic scenariusz obslugi klienta. Ustawilem go w ten sposob: Wszystko działa poprawnie jednak, gdy przyjmuje zlecenie serwisowe ustawia sie pierwszy status czyli przyjęcie sprzetu to wlasnie ten etap nie wywoluje zadnych czynnosci. Nie wysyla sie mail. Jak rowniez nie ustawia sie dzialanie w kalendarzu. Gdy zmieniam status na inne etapy, czynnosci wykonuja sie poprawnie. Prosze o podpowiedź gdzie robie bład. 2. Czy jest taka mozliwosc aby dzialanie/przypomnienie przypisane do etapu pojawialo sie w kalendarzu opiekuna lub pracownika ze zelcenia serwisowego? Schemat pracy jest taki, ze recepcja przyjume sprzet i okresla do ktorego pracownika to trafi. Jednak działania ustawiaja sie w kalendarzu osoby, ktora przyjmuje sprzet a nie dla pracownika przypisanego do zlecenia albo do opiekuna zlecenia. Tym samym pewne przypomnienia automatyczne, ktore maja usprawnic prace serwisanta nie pojawia mu sie w kalendarzu. W samym dzialaniu wybieram wykonawce z kontekstu.. pytanie co to za kontekst i czy jest jakis sposob na to... ? Bede bardzo wdzieczny za informacje. Link to postu
Igor Bernakiewicz 305 Napisano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2019 w Problem ze scenariuszem obsługi klienta 1. Nie potwierdzamy tego. Na pierwszym etapie po zapisie zlecenia serwisowego są tworzone automatycznie obiekty (wiadomość e-mail, działanie, wiadomość SMS) - jeśli takowe zostały zdefiniowane na pierwszym etapie scenariusza. 2. Proszę w szablonie działania ustawić jako powiązany typ dokumentu Zlecenie serwisowe i w polu Wykonawca wybrać Opiekun zlecenia. 1 Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 17 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w Problem ze scenariuszem obsługi klienta 1. dobrze, sprawdze jeszcze raz. 2. dziekuje dziala:) Link to postu
Polecane posty