Skocz do zawartości

Problem ze scenariuszem obsługi klienta

Polecane posty

Witam,

1. Probuje ustawic scenariusz obslugi klienta. Ustawilem go w ten sposob:

image.png.55b0e23dd0ebadaf9e2e61c42de3907e.png

Wszystko działa poprawnie jednak, gdy przyjmuje zlecenie serwisowe ustawia sie pierwszy status czyli przyjęcie sprzetu to wlasnie ten etap nie wywoluje zadnych czynnosci. Nie wysyla sie mail. Jak rowniez nie ustawia sie dzialanie w kalendarzu. Gdy zmieniam status na inne etapy, czynnosci wykonuja sie poprawnie. Prosze o podpowiedź gdzie robie bład.

2. Czy jest taka mozliwosc aby dzialanie/przypomnienie przypisane do etapu pojawialo sie w kalendarzu opiekuna lub pracownika ze zelcenia serwisowego? 

Schemat pracy jest taki, ze recepcja przyjume sprzet i okresla do ktorego pracownika to trafi. Jednak działania ustawiaja sie w kalendarzu osoby, ktora przyjmuje sprzet a nie dla pracownika przypisanego do zlecenia albo do opiekuna zlecenia. Tym samym pewne przypomnienia automatyczne, ktore maja usprawnic prace serwisanta nie pojawia mu sie w kalendarzu. W samym dzialaniu wybieram wykonawce z kontekstu.. pytanie co to za kontekst i czy jest jakis sposob na to... ? Bede bardzo wdzieczny za informacje.

image.png.8cb017dd9c6d317ca26d0cd52aa776de.png

Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Problem ze scenariuszem obsługi klienta

1. Nie potwierdzamy tego. Na pierwszym etapie po zapisie zlecenia serwisowego są tworzone automatycznie obiekty (wiadomość e-mail, działanie, wiadomość SMS) - jeśli takowe zostały zdefiniowane na pierwszym etapie scenariusza.

 

2. Proszę w szablonie działania ustawić jako powiązany typ dokumentu Zlecenie serwisowe i w polu Wykonawca wybrać Opiekun zlecenia.

image.png.bd5aff84c43b21161146915aaded1301.png

  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...