Skocz do zawartości

Nexo pro vs Vendero problemy z programem

Polecane posty

Witam wszystkich, 

Wymyśliłem sobie że będę prowadził sprzedaż nie tylko na znanym wszystkim portalu aukcyjnym. Wybór padł na Vendero gdyż posiadam Subiekta Nexo Pro, Sello. Niestety nie jestem programistą no i na samym początku napotkałem na problemy. Mam kilka pytań:

1. to czy jest opcja zmiany nazwy sklepu tak aby w wyszukiwarce inaczej to widniało chodzi mi o to że obecnie jest https://bikeshop.pasaz24.pl/  a chciałbym zmienić człon "bikeshop"

2. ustawiłem że Vendero ma pobierać 5 zdjęć, pobrało mi po 1 zdjęciu

3. po wejściu na konkretny towar mam problemy z jego edycją. Chcąc np zmienić charakterystykę na własną to pozwala ale nie mam możliwości do wrócenia tej z Subiekta. 

4. przesyłam 2 skany, które pokazują co się dzieje gdy klikam na te strzałki "powiększające" edytowane pole. 1 przed a 2 po kliknięciu i tu też nie  mam możliwości powrotu

5. mam problem z tworzeniem drzewa kategorii. Tworzę nową kategorię i chciałby stworzyć do niej podkategorię, nie wiem jak

To tak na szybko kilka pytań, pewnie będzie ich dużo więcej

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Foto 1.png

foto 2.png

Link to postu
ad 1. Co rozumie Pan przez zmianę nazwy? Czy mowa o wyszukiwaniu w Google (własna domena), czy też o wyświetlaniu np. strony głównej (SEO i meta-title).
ad 2. Nie potwierdzamy problemu, dlatego też prosiłbym o zrzuty ekranu z vendero, subiekta, format zdjęć i ich wielkość. 
ad 3. Również nie potwierdzamy problemów. Zmiany można dokonać z poziomu edycji charakterystyki produktu.
2019-12-17_08h40_26.png.36e4950cbefefa836282cc0dcce7fa42.png
ad 4.
W jakiej przeglądarce otwierają Państwo panel, czy na Chrome/Mozilla występuje ten sam efekt, czy mają Państwo jakieś pluginy?
ad 5.
Edytowane przez Przemysław Werner
Link to postu

Dzień dobry,

Dziękuję p. Przemysławie za odpowiedź, teraz moja kolej, a więc tak: