Skocz do zawartości

ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą

Polecane posty

Niestety jest jeszcze gorzej, na ver. 28 aplikacja wyłącza się w dowolnym momencie pracy z modułem poczty, np. przy próbie odpowiedzi na wiadomość.
NEXO nie wywala żadnego błędu po prostu się wyłącza.

Od rana kolega który dziś średnio często korzystał z poczty miał aż 6 razy wywalenie oprogramowania.
Ja osobiście miałem 3 razy.

Zadziałacie proszę... 

Link to postu
1 minutę temu, Grzegorz W. napisał:

Dołączam do zapytania.

Wg. naszych obserwacji problem może leżeć po stronie szablonów wiadomości?

a co u Pana się dzieje? Rownież wiesza się oprogramowanie podczas korzystania z modułu poczty? Jeśli tak to bardzo proszę również o przesłanie logów.

Link to postu

Tak - efekt tożsamy z opisanym przez przedmówcę.

U nas odbywa się to w dwóch momentach:

- w chwili pojawienia się okna DRUKUJ i zdefiniowania w nim wszystkich parametrów - kliknięcie OK powoduje pojawienie się "biegających" kropeczek, a po kilku chwilach program zawiesza się

- lub po przejściu w/o etapu - pojawia się widok zdefiniowanego szablonu wiadomości i w tym momencie program zwisa i wyłącza się

Link to postu

Wiem, że migających kwadratów nie poprawiliście do wersji 28 ale też nie wiem czy wiecie, że to jest nie tylko kwestia wizualna ale również powodująca zwis zatem dopowiem.
Przy dłuższym pisaniu maila dziś taka usterka nam wystąpiła, wczesniej kwadrat był szary teraz (OD VER. 28) był biały. Migajacy.
Próba zapisania wiadomosći spodowała przwijanie kuleczek... i tak program zawisł na 5 min... aż na siłe go wyłączyłem i właczyłem.

 

Link to postu

Znów po jakis 20 minutach zawisł ten sam mail, najpierw pokazały sie kwadraty, pozniej chciałem skoiować zawartość to wiadomosć się zamroziła, przełączyłem sie zatem na zakałdkę poczty gdzie w podgladzie mam bład jak ponizej

blad.thumb.jpg.8cb5e10e4b1243138ef6a2362181f37e.jpg

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

W innej wiadomości, tez długo tworzonej (bo to długa wiadomosć) nagle nastąpił zwis polegajacy na tym, ze kursor kręci sie w kóleczko a sama treść wiaodmosci przykryta jest białą poświatą. Aplikacja w górnym pasku informuje że jest w trybie "brak odpowiedzi". Czekałem na odiweszenie się z 15 minut i nie nastapiło, ostatecznie ręcznie ją zmaknąłem.

 


 

Link to postu

Od rana zwiesił nam się już kilkanaście razy klient poczty co oczywiscie jest frustrujące dla ludzi bo nawet jeśli w szkicach wiadomość jest to i tak nie jest to dokładnie ostatnia wersja (tylko ostatnio zapisana).
Podczas takiego zwisu nie można zrobić printscrena - może będzie to też jakaś podpowiedzią.
Zadziałajcie proszę ASAP bo te wywałki są krytyczne,naprawdę ciężko się pracuje gdy co chwile wiesza całe NEXO.

Cały czas pracujemy na zoomie 1.0 z tym, że u nas taka wielkość byłaby nieczytelna wiec dodatkowo mamy właczone skalowanie windows 125%.

Może macie już Państwo info, kiedy wyjdzie poprawka?

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Poprawka (wycofanie zmian, które były zrealizowane do wersji 28 wokół kontrolki Cefsharp) jest zaplanowana na wersję 28.1.0 (ukaże się w pierwszej dekadzie stycznia). 

Po wycofaniu zmian, na niektórych ustawieniach zoomu aplikacyjnego może być rozmazany tekst (wiadomości pocztowe, wiadomości InsMail). Dla tych z Państwa dla których rozmazanie będzie bardziej kłopotliwe niż zawieszanie się oprogramowania planujemy przygotować rozwiązanie własne - wtedy wiadomości będą czytelniejsze, ale niestety kosztem stabilności aplikacji.

W wersji wiosennej (V30) przejdziemy na nową wersję tej kontrolki, w której nie powinny się powtarzać już te błędy.

Link to postu
  • 3 tygodnie później...

Mimo wgrania ręcznej poprawki niestety nas wywala z oprogramowania.
Mam wrażenie, że aplikacja się wiesza rzadziej po wgraniu poprawki ale to się niestety nadal usterka występuje.
Wyłącza się tak po prostu definitywnie lub potrafi się zwiesić  prezentując "kuleczki"  

Byłoby dobrze gdybyście to ogarneli ASAP,  bo czekanie do wiosny to słaba perspektywa.

Z góry dziękujemy.

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Po poprawce, która została udostępniona wraz z wyjściem wersji 28.1.0 również czasem, ale na pewno ze zdecydowanie mniejszą częstotliwością, mogą wystąpić zawieszenia się aplikacji.

Niestety wcześniej niż wersja wiosenna (koniec marca 2020) nie uda nam się zwalczyć tych problemów.

Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu

Nie ukrywam, że ta usterka bardzo boli na co dzień.
Z drugiej strony rozumiem, że naprawa zajmuje pewien czas.
Mając na uwadze powyższe, proszę tylko abyście dobrze przetestowali nową kontrolkę aby naprawa faktycznie nastąpiła na wiosnę i nie było dalszych kwiatków.

Dziękuje! ?

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...