Damian Majewski 0 Napisano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2019 w SUZ Witajcie, zauważyłem problem z drukarka fiskalną Podczas próby fiskalizacji paragonu dostaję komunikat "Przekroczono czas odczytu bajtu" W czym tkwi błąd? Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2019 w SUZ Przyczyn problemu może być wiele. Proszę opisać jakie czynności Pan wykonał i na której pojawił się problem. Link to postu
Damian Majewski 0 Napisano 27 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2019 w SUZ problem pojawił się na opcji "fiskalizuj" 1. wystawiony paragon 2. klik opcja "fiskalizuj" 3 pojawia się błąd "przekroczono czas odczytu bajtu" Sprawdziłem poprzez aplikację SUZ - podczas próby połączenia z urządzeniem pojawia się ten sam komunikat "przekroczono czas odczytu bajtu" Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 w SUZ Proszę usunąć konfigurację drukarki w SUZ, a następnie uruchomić wyszukiwarkę. Drukarka fiskalna musi być oczywiście podłączona i włączona (aktywna). Po znalezieniu drukarki proszę zapisać konfigurację i działać na niej. Link to postu
Damian Majewski 0 Napisano 28 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2019 w SUZ 3 godziny temu, Mariusz N. napisał: Proszę usunąć konfigurację drukarki w SUZ, a następnie uruchomić wyszukiwarkę. Drukarka fiskalna musi być oczywiście podłączona i włączona (aktywna). Po znalezieniu drukarki proszę zapisać konfigurację i działać na niej. Zrobione według opisu - niestety serwer SUZ nie rozpoznał urządzenia (załącznik) Po dodaniu urządzenia ręcznie i próbie podłączenia nadal komunikat "przekroczono limit czasu odczytu bajtu" Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2019 w SUZ Sprawa wymaga przeprowadzenia szczegółowej analizy danych. Proszę o przygotowanie 2 plików i przesłanie ich przez formularz kontaktowy, najlepiej podając numer zgłoszenia, które już Pan wcześniej wysłał: Dane diagnostyczne zawierające próbę wykonania sprawdzenia połączenia, według opisu: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2515,jak-zebrac-dane-niezbedne-do-analizy-problemu-z-urzadzeniem-fiskalnym-w-insert-nexo.html Dane diagnostyczne wyszukiwarki: Link to postu
Damian Majewski 0 Napisano 29 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2019 w SUZ Zrobione i wysłane Link to postu
Polecane posty