Ewelina Wyciszkiewicz 0 Napisano 2 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2020 w VAT-7 JPK VAT błąd wysyłka Od kilku dni kombinuje wysyłam i nic ciągle negatywny komunikat. Wszystkie dane są poprawne. Co może być przyczyną? wyskakuje standardowa formuła, że niepoprawny nip, pesel itd. Jedna wszystko jest poprawne. Może w ustawieniach firmy coś zrobiłam, wyskakuje mi ciągle , że nie wyliczona zaliczka wspólnika choć go nie mam. Może tam coś niechcący wypełniłam i dlatego nie chce zatwierdzić wysyłki... Pomocy! Link to postu
Roman Budzisz 284 Napisano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2020 w VAT-7 JPK VAT błąd wysyłka Dzień dobry. Po kolei: 1. Proszę pokazać co ma Pani ustawione w danych Mojej firmy, w sekcji Podatki. Proszę również pokazać jaki dokładnie komunikat się pojawia przy próbie wysyłki. Jaki podpis elektroniczny jest wykorzystywany? 2. Powiadomienia o niewystawieniu deklaracji można ustawiać w Konfiguracji, w opcji Powiadomienia: Link to postu
Polecane posty