Skocz do zawartości

Aktualizacja 2020.01

Polecane posty

Informujemy, że w dniu 7 stycznia 2020 między godziną 5:00, a 7:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123.

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: 

  • Drukowanie numeru NIP na paragonie,
  • Możliwość eksportu klientów za pomocą pliku EPP lub CSV,
  • Możliwość eksportu produktów za pomocą pliku EPP lub CSV,
  • Obsługa słownika CN w produktach oraz na dokumentach,
  • Poprawa znanych błędów i problemów.
  • Dziękuję 1
Link to postu
2 minuty temu, Halina Jaśkowska napisał:

Witam serdecznie. 

chyba coś się popsuło w zestawieniach :( nic nie widać, tylko puste "tabelki" 

Dzień dobry

Nie potwierdzamy występowania takiego problemu, proszę więc o więcej informacji - zrzuty ekranu prezentujące problem, informację czy dotyczy to wszystkich zestawień. Może być w wiadomości prywatnej.
Proszę też sprawdzić czy na zestawieniach na pewno są dobrze wybrane filtry - w szczególności Przedział czasowy.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry

Zgłaszam drobny błąd zaobserwowany przy wystawianiu faktur cyklicznych w styczniu 2020 za usługi wykonane w grudniu 2019. Automatyczny opis @{PoprzedniMiesiac_Tekst} jest prawidłowo wstawiany w ciągu roku natomiast w styczniu zwrócił pusty rekord i wszystkie faktury wymagały poprawiania opisu. Opis @{PoprzedniMiesiac_Rok} jest wstawiany prawidłowo.

W poprzednich miesiącach był wstawiany opis np. w grudniu 2019: "za listopad 2019"

W styczniu powinno być: "za grudzień 2019", jest "za 2019"

Kolejny problem. Faktury cykliczne w styczniu zostały wystawione (ponumerowane) w innej kolejności, niż w poprzednich miesiącach. Proszę o informację, wg jakiej procedury są numerowane faktury cykliczne, bo styczniowa numeracja nie jest ustawiona ani w kolejności alfabetycznej wg nazw klientów, ani wg nazw skróconych. Proszę również o informację czy można, a jeśli tak, to w jaki sposób poprawić numery faktur wygenerowane automatycznie.

Pozdrawiam

Elżbieta Sochoń

Link to postu

Dzień dobry

4 minuty temu, Elżbieta Sochoń napisał:

Zgłaszam drobny błąd zaobserwowany przy wystawianiu faktur cyklicznych w styczniu 2020 za usługi wykonane w grudniu 2019. Automatyczny opis @{PoprzedniMiesiac_Tekst} jest prawidłowo wstawiany w ciągu roku natomiast w styczniu zwrócił pusty rekord i wszystkie faktury wymagały poprawiania opisu. Opis @{PoprzedniMiesiac_Rok} jest wstawiany prawidłowo.

W poprzednich miesiącach był wstawiany opis np. w grudniu 2019: "za listopad 2019"

W styczniu powinno być: "za grudzień 2019", jest "za 2019"

Dziękujemy za zgłoszenie. Błąd poprawimy, ale oczywiście już wygenerowanych dokumentów nie zmienimy.

4 minuty temu, Elżbieta Sochoń napisał:

Kolejny problem. Faktury cykliczne w styczniu zostały wystawione (ponumerowane) w innej kolejności, niż w poprzednich miesiącach. Proszę o informację, wg jakiej procedury są numerowane faktury cykliczne, bo styczniowa numeracja nie jest ustawiona ani w kolejności alfabetycznej wg nazw klientów, ani wg nazw skróconych

W żaden sposób nie wymuszamy z góry określonej kolejności wystawiania faktur cyklicznych. Operacje wykonują się równolegle i kolejność zależy od wielu czynników. Ale proszę o informację jakie znaczenie biznesowe ma zachowywanie co miesiąc takiej samej kolejności wystawianych faktur? Jeśli to będzie mieć uzasadnienie to zastanowimy się jak moglibyśmy utrzymywać stała kolejność co miesiąc.

10 minut temu, Elżbieta Sochoń napisał:

Proszę również o informację czy można, a jeśli tak, to w jaki sposób poprawić numery faktur wygenerowane automatycznie.

Nie ma wbudowanej możliwości edycji numerów wystawionych dokumentów. Potencjalnie można by to zrobić w taki sposób, że dodajemy nową numerację faktur i w każdej fakturze zmieniamy numerację na tą nową, a później w pożądanej kolejności zmieniamy na tą poprzednią - przy czym nie ma tu żadnego wsparcia, które zautomatyzuje ten proces.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, Artur Dziwisz napisał:

jak można wpisać symbol PL do nr. nip w przypadku wykonywania usługi klientowi np. Czech, czy Słowacji

Dzień dobry

Proszę postępować zgodnie z poradnikiem https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/5111,subiekt-123-jak-dodac-pl-przed-nip.html

Faktury powinny też mieć odpowiedni rodzaj transakcji (WDT, ŚUPTK)

Link to postu

Dzień dobry

11 minut temu, MACIEJ OWCZAREK napisał:

przy pobieraniu pliku JPK_VAT oraz JPK_FA dla mojego biura rachunkowego pojawił się błąd możliwości jego "wypakowania". Pojawia się komunikat "brak pliku do wypakowania", pomimo, że plik jest w folderze. 

Chodzi o brak możliwości rozpakowania pliku, który został pobrany z użyciem kompresji? Czy brak możliwości pobrania plików z serwisu?

Link to postu

Dzień dobry,

 

po któreś aktualizacji, widać zawsze status wysyłki fv mailem. Bardzo dobre udogodnienie Państwo stworzyli. Jak się wpisze błędny adres mail wyjdzie błąd.

Jednak mamy problem, w przypadku adresu mail dwóch kontrahentów zawsze wychodzi błąd. A adres mail jest poprawny. Czy orientują się Państwo co może być problemem?

Pozdrawiam,

Szymon Wydymus

Link to postu
14 minut temu, Małgorzata Juraszek napisał:

Witam, u mnie również problem z wysłaniem faktury vat mailowo, pokazuje błąd uwierzytelniania mimo że nic nie było zmieniane, a wszystko jest poprawnie wpisane, jak u kolegi w poście powyżej

Dzień dobry

Proszę o przekazanie w wiadomości prywatniej adresów z którymi jest problem oraz proszę o informację czy problem dotyczy wszystkich dokumentów, czy tylko wybranych.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
10 minut temu, MACIEJ OWCZAREK napisał:

W przypadku próby pobrania pliku z kompresją nie pobiera się on w 100% a co za tym idzie niemożliwe jest jego rozpakowanie po pobraniu. 

Proszę o pomoc 

Dzień dobry

Nie potwierdzamy występowania podobnego problemu, proszę o informację przy pobieraniu jakich plików występują problemy - będziemy badać sprawę.

Link to postu
1 godzinę temu, Aleksander Mynarek napisał:

Dzień dobry

Nie potwierdzamy występowania podobnego problemu, proszę o informację przy pobieraniu jakich plików występują problemy - będziemy badać sprawę.

Chodzi o pobieranie pliku JPK-VAT i JPK-FAKTURA - czy istnieje opcja, że nie mam tego w licencji? 

Kto może pomóc mi rozwiązać wskazany problem?

Link to postu
5 minut temu, MACIEJ OWCZAREK napisał:

Chodzi o pobieranie pliku JPK-VAT i JPK-FAKTURA - czy istnieje opcja, że nie mam tego w licencji? 

Nie - nie ma dodatkowej licencji na pobieranie tych plików. 

5 minut temu, MACIEJ OWCZAREK napisał:

Kto może pomóc mi rozwiązać wskazany problem?

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu - ale nie możemy go powtórzyć u nas i nie ma żadnego innego zgłoszenia w tej sprawie, więc mamy mocno utrudnione zadanie.

Czy jest możliwość, że to jest jakiś problem z Pana łączem internetowym? Czy pobieranie plików z innych miejsc przebiega bez problemu? 

Czy pobieraniu plików bez kompresji problem również występuje?

Informacja jakiej przeglądarki i w jakiej wersji Pan używa też może być pomocna.

Link to postu
Dnia 5.02.2020 o 14:28, Aleksander Mynarek napisał:

Dzień dobry

Chodzi o brak możliwości rozpakowania pliku, który został pobrany z użyciem kompresji? Czy brak możliwości pobrania plików z serwisu?

 

47 minut temu, Aleksander Mynarek napisał:

Nie - nie ma dodatkowej licencji na pobieranie tych plików. 

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu - ale nie możemy go powtórzyć u nas i nie ma żadnego innego zgłoszenia w tej sprawie, więc mamy mocno utrudnione zadanie.

Czy jest możliwość, że to jest jakiś problem z Pana łączem internetowym? Czy pobieranie plików z innych miejsc przebiega bez problemu? 

Czy pobieraniu plików bez kompresji problem również występuje?

Informacja jakiej przeglądarki i w jakiej wersji Pan używa też może być pomocna.

Podejmowaliśmy próbę na 3 komputerach, na różnych przeglądarkach. 

Problem z łączem internetowym możemy więc wykluczyć. 

Nie da się pobrać pliku bez kompresji (nie mogę w ogóle wybrać takiej opcji) 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...