Aleksander Mynarek 57 Napisano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Informujemy, że w dniu 7 stycznia 2020 między godziną 5:00, a 7:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Drukowanie numeru NIP na paragonie, Możliwość eksportu klientów za pomocą pliku EPP lub CSV, Możliwość eksportu produktów za pomocą pliku EPP lub CSV, Obsługa słownika CN w produktach oraz na dokumentach, Poprawa znanych błędów i problemów. 1 Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 7 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Wersja została wdrożona Link to postu
Halina Jaśkowska 0 Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Witam serdecznie. chyba coś się popsuło w zestawieniach nic nie widać, tylko puste "tabelki" Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 2 minuty temu, Halina Jaśkowska napisał: Witam serdecznie. chyba coś się popsuło w zestawieniach nic nie widać, tylko puste "tabelki" Dzień dobry Nie potwierdzamy występowania takiego problemu, proszę więc o więcej informacji - zrzuty ekranu prezentujące problem, informację czy dotyczy to wszystkich zestawień. Może być w wiadomości prywatnej. Proszę też sprawdzić czy na zestawieniach na pewno są dobrze wybrane filtry - w szczególności Przedział czasowy. Link to postu
Halina Jaśkowska 0 Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 PRZESYŁAM ZRZUTY Z EKRANU Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Proszę spróbować w przeglądarce użyć skrótu Ctrl+Shift+Del i w oknie które się pokaże wybrać Zakres czasu: Wszystko i zaznaczyć Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej, a następnie kliknąć Wyczyść dane. To powinno rozwiązać problem. Link to postu
Halina Jaśkowska 0 Napisano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dziękuję. pomogło. Link to postu
ARKADIUSZ RZEPA 0 Napisano 17 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Witam mam prośbę aby w nowej wersji dodać : Zestawienia --- sprzedaż w okresie--- dodać okienko Grupa klientów Zestawienia --- Płatności nierozliczone -- dodać możliwość dodania kolumny Adres klienta Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 18 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dzień dobry Dziękujemy za zgłoszenie. Zanotowaliśmy sugestię. Link to postu
Elżbieta Sochoń 0 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dzień dobry Zgłaszam drobny błąd zaobserwowany przy wystawianiu faktur cyklicznych w styczniu 2020 za usługi wykonane w grudniu 2019. Automatyczny opis @{PoprzedniMiesiac_Tekst} jest prawidłowo wstawiany w ciągu roku natomiast w styczniu zwrócił pusty rekord i wszystkie faktury wymagały poprawiania opisu. Opis @{PoprzedniMiesiac_Rok} jest wstawiany prawidłowo. W poprzednich miesiącach był wstawiany opis np. w grudniu 2019: "za listopad 2019" W styczniu powinno być: "za grudzień 2019", jest "za 2019" Kolejny problem. Faktury cykliczne w styczniu zostały wystawione (ponumerowane) w innej kolejności, niż w poprzednich miesiącach. Proszę o informację, wg jakiej procedury są numerowane faktury cykliczne, bo styczniowa numeracja nie jest ustawiona ani w kolejności alfabetycznej wg nazw klientów, ani wg nazw skróconych. Proszę również o informację czy można, a jeśli tak, to w jaki sposób poprawić numery faktur wygenerowane automatycznie. Pozdrawiam Elżbieta Sochoń Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dzień dobry 4 minuty temu, Elżbieta Sochoń napisał: Zgłaszam drobny błąd zaobserwowany przy wystawianiu faktur cyklicznych w styczniu 2020 za usługi wykonane w grudniu 2019. Automatyczny opis @{PoprzedniMiesiac_Tekst} jest prawidłowo wstawiany w ciągu roku natomiast w styczniu zwrócił pusty rekord i wszystkie faktury wymagały poprawiania opisu. Opis @{PoprzedniMiesiac_Rok} jest wstawiany prawidłowo. W poprzednich miesiącach był wstawiany opis np. w grudniu 2019: "za listopad 2019" W styczniu powinno być: "za grudzień 2019", jest "za 2019" Dziękujemy za zgłoszenie. Błąd poprawimy, ale oczywiście już wygenerowanych dokumentów nie zmienimy. 4 minuty temu, Elżbieta Sochoń napisał: Kolejny problem. Faktury cykliczne w styczniu zostały wystawione (ponumerowane) w innej kolejności, niż w poprzednich miesiącach. Proszę o informację, wg jakiej procedury są numerowane faktury cykliczne, bo styczniowa numeracja nie jest ustawiona ani w kolejności alfabetycznej wg nazw klientów, ani wg nazw skróconych W żaden sposób nie wymuszamy z góry określonej kolejności wystawiania faktur cyklicznych. Operacje wykonują się równolegle i kolejność zależy od wielu czynników. Ale proszę o informację jakie znaczenie biznesowe ma zachowywanie co miesiąc takiej samej kolejności wystawianych faktur? Jeśli to będzie mieć uzasadnienie to zastanowimy się jak moglibyśmy utrzymywać stała kolejność co miesiąc. 10 minut temu, Elżbieta Sochoń napisał: Proszę również o informację czy można, a jeśli tak, to w jaki sposób poprawić numery faktur wygenerowane automatycznie. Nie ma wbudowanej możliwości edycji numerów wystawionych dokumentów. Potencjalnie można by to zrobić w taki sposób, że dodajemy nową numerację faktur i w każdej fakturze zmieniamy numerację na tą nową, a później w pożądanej kolejności zmieniamy na tą poprzednią - przy czym nie ma tu żadnego wsparcia, które zautomatyzuje ten proces. Link to postu
Artur Dziwisz 0 Napisano 2 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2020 w Aktualizacja 2020.01 jak można wpisać symbol PL do nr. nip w przypadku wykonywania usługi klientowi np. Czech, czy Słowacji Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 2 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2020 w Aktualizacja 2020.01 3 godziny temu, Artur Dziwisz napisał: jak można wpisać symbol PL do nr. nip w przypadku wykonywania usługi klientowi np. Czech, czy Słowacji Dzień dobry Proszę postępować zgodnie z poradnikiem https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/5111,subiekt-123-jak-dodac-pl-przed-nip.html Faktury powinny też mieć odpowiedni rodzaj transakcji (WDT, ŚUPTK) Link to postu
MACIEJ OWCZAREK 0 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dzień dobry, przy pobieraniu pliku JPK_VAT oraz JPK_FA dla mojego biura rachunkowego pojawił się błąd możliwości jego "wypakowania". Pojawia się komunikat "brak pliku do wypakowania", pomimo, że plik jest w folderze. Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dzień dobry 11 minut temu, MACIEJ OWCZAREK napisał: przy pobieraniu pliku JPK_VAT oraz JPK_FA dla mojego biura rachunkowego pojawił się błąd możliwości jego "wypakowania". Pojawia się komunikat "brak pliku do wypakowania", pomimo, że plik jest w folderze. Chodzi o brak możliwości rozpakowania pliku, który został pobrany z użyciem kompresji? Czy brak możliwości pobrania plików z serwisu? Link to postu
Szymon Wydymus 0 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dzień dobry, po któreś aktualizacji, widać zawsze status wysyłki fv mailem. Bardzo dobre udogodnienie Państwo stworzyli. Jak się wpisze błędny adres mail wyjdzie błąd. Jednak mamy problem, w przypadku adresu mail dwóch kontrahentów zawsze wychodzi błąd. A adres mail jest poprawny. Czy orientują się Państwo co może być problemem? Pozdrawiam, Szymon Wydymus Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Aktualizacja 2020.01 38 minut temu, Szymon Wydymus napisał: Jednak mamy problem, w przypadku adresu mail dwóch kontrahentów zawsze wychodzi błąd. A adres mail jest poprawny. Czy orientują się Państwo co może być problemem? Dzień dobry Proszę o przekazanie w wiadomości prywatnej tych adresów - sprawdzimy. Link to postu
Małgorzata Juraszek 0 Napisano 19 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Aktualizacja 2020.01 Witam, u mnie również problem z wysłaniem faktury vat mailowo, pokazuje błąd uwierzytelniania mimo że nic nie było zmieniane, a wszystko jest poprawnie wpisane, jak u kolegi w poście powyżej Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2020 w Aktualizacja 2020.01 14 minut temu, Małgorzata Juraszek napisał: Witam, u mnie również problem z wysłaniem faktury vat mailowo, pokazuje błąd uwierzytelniania mimo że nic nie było zmieniane, a wszystko jest poprawnie wpisane, jak u kolegi w poście powyżej Dzień dobry Proszę o przekazanie w wiadomości prywatniej adresów z którymi jest problem oraz proszę o informację czy problem dotyczy wszystkich dokumentów, czy tylko wybranych. Link to postu
MACIEJ OWCZAREK 0 Napisano 5 Marca 2020 Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dzień dobry, W przypadku próby pobrania pliku z kompresją nie pobiera się on w 100% a co za tym idzie niemożliwe jest jego rozpakowanie po pobraniu. Proszę o pomoc Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 5 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 w Aktualizacja 2020.01 10 minut temu, MACIEJ OWCZAREK napisał: W przypadku próby pobrania pliku z kompresją nie pobiera się on w 100% a co za tym idzie niemożliwe jest jego rozpakowanie po pobraniu. Proszę o pomoc Dzień dobry Nie potwierdzamy występowania podobnego problemu, proszę o informację przy pobieraniu jakich plików występują problemy - będziemy badać sprawę. Link to postu
MACIEJ OWCZAREK 0 Napisano 5 Marca 2020 Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 w Aktualizacja 2020.01 1 godzinę temu, Aleksander Mynarek napisał: Dzień dobry Nie potwierdzamy występowania podobnego problemu, proszę o informację przy pobieraniu jakich plików występują problemy - będziemy badać sprawę. Chodzi o pobieranie pliku JPK-VAT i JPK-FAKTURA - czy istnieje opcja, że nie mam tego w licencji? Kto może pomóc mi rozwiązać wskazany problem? Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 5 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 w Aktualizacja 2020.01 5 minut temu, MACIEJ OWCZAREK napisał: Chodzi o pobieranie pliku JPK-VAT i JPK-FAKTURA - czy istnieje opcja, że nie mam tego w licencji? Nie - nie ma dodatkowej licencji na pobieranie tych plików. 5 minut temu, MACIEJ OWCZAREK napisał: Kto może pomóc mi rozwiązać wskazany problem? Pracujemy nad rozwiązaniem problemu - ale nie możemy go powtórzyć u nas i nie ma żadnego innego zgłoszenia w tej sprawie, więc mamy mocno utrudnione zadanie. Czy jest możliwość, że to jest jakiś problem z Pana łączem internetowym? Czy pobieranie plików z innych miejsc przebiega bez problemu? Czy pobieraniu plików bez kompresji problem również występuje? Informacja jakiej przeglądarki i w jakiej wersji Pan używa też może być pomocna. Link to postu
MACIEJ OWCZAREK 0 Napisano 5 Marca 2020 Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 w Aktualizacja 2020.01 Podejmowaliśmy próbę na 3 komputerach, na różnych przeglądarkach. Problem z łączem internetowym możemy więc wykluczyć. Nie da się pobrać pliku bez kompresji (nie mogę w ogóle wybrać takiej opcji) Link to postu
MACIEJ OWCZAREK 0 Napisano 5 Marca 2020 Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 w Aktualizacja 2020.01 Dnia 5.02.2020 o 14:28, Aleksander Mynarek napisał: Dzień dobry Chodzi o brak możliwości rozpakowania pliku, który został pobrany z użyciem kompresji? Czy brak możliwości pobrania plików z serwisu? 47 minut temu, Aleksander Mynarek napisał: Nie - nie ma dodatkowej licencji na pobieranie tych plików. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu - ale nie możemy go powtórzyć u nas i nie ma żadnego innego zgłoszenia w tej sprawie, więc mamy mocno utrudnione zadanie. Czy jest możliwość, że to jest jakiś problem z Pana łączem internetowym? Czy pobieranie plików z innych miejsc przebiega bez problemu? Czy pobieraniu plików bez kompresji problem również występuje? Informacja jakiej przeglądarki i w jakiej wersji Pan używa też może być pomocna. Podejmowaliśmy próbę na 3 komputerach, na różnych przeglądarkach. Problem z łączem internetowym możemy więc wykluczyć. Nie da się pobrać pliku bez kompresji (nie mogę w ogóle wybrać takiej opcji) Link to postu
Polecane posty