Skocz do zawartości

Mikrorachunek

Polecane posty

Wygenerowałam rachunek w ustawieniach firmy i pojawiają się 2 komunikaty, że rachunek o tej nazwie już istnieje i o podanym numerze i niestety nie ma możliwości zapisu, czy jeszcze jakieś ustawienie w konfiguracji należy zmienić by można było zapisać zmianę. Wcześniej wygenerowałam rachunek w ustawieniach wspólnika i zaznaczyłam komunikat że "Mikroprzedsiębiorca posiada ten sam indywidualny rachunek co zdefiniowany w Mojej Firmie"

 

Edytowane przez Justyna Wojtkowiak
Link to postu

Dzień dobry.

Sprawdzamy problem.

Proszę, na teraz, wejść w poprawę wspólnika, odznaczyć że posiada ten sam indywidualny rachunek podatkowy co zdefiniowany w Mojej Firmie, wykasować rachunek Indywidualny (technicznie, to tak naprawdę zniknie przywiązanie do rachunku).

Wejść następnie w poprawę Mojej Firmy i wygenerować rachunek indywidualny. Dopiero wówczas wrócić do danych wspólnika i tam włączyć "Mikroprzedsiębiorca posiada ten sam indywidualny rachunek podatkowy co zdefiniowany w Mojej Firmie".

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...