Kamil Dmowski 3 Napisano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2020 w Problem z dezarchiwizacją bazy - wersja SQL Witam, jestem po ponownej instalacji systemu i mam problem z dezarchiwizacją bazdy danych. Dostaję komunikat jak na poniższym zdjęciu. Jak to najszybciej obejść? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2020 w Problem z dezarchiwizacją bazy - wersja SQL Przetłumasz sobie tekst na polski. Chyba chodzi o to, ze archiwizacja była zrobiona na nowszej wersji SQL Servera niż masz na komputerze. Rozumiem, że Sello zainstalowałeś w tej samej (lub nowszej) wersji niż poprzednio? Cytuj Link to postu
Kamil Dmowski 3 Napisano 6 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2020 w Problem z dezarchiwizacją bazy - wersja SQL Tak, sello w tej samej wersji oraz Subiekt Nexo najnowszy. Na komputerze aktualnie jest SQL w wersji 2008, 2013, 2014 i 2017 - tak sobie Sello i Subiekt sam poinstalował. Przy dezarchiwizacji bazy danych w subiekcie otrzymałem ponowny komunikat, ale subiekt sam zapytał czy ma przekształcić bazę na nowszą wersję i poszło bez problemu. Jak więc zrobić to teraz z bazą Sello? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2020 w Problem z dezarchiwizacją bazy - wersja SQL Trzeba instalować bazę na najnowszym serwerze dostępnym na tym komputerze, w tym wypadku na minimum 2016 (wersja 13). Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.