Marcin Czupryński 0 Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo Dzień dobry, prowadziłem dyskusję na forum Sello, gdzie szukaliśmy pomocy w synchronizacji Sello w wersji próbnej z Subiektem Nexo, który posiadamy. Z informacji które uzyskaliśmy wynika, że problem może być po stronie wersji oprogramowania (Subiekt nexo wersja 25.0.1 (2960) bez ważnego abonamentu, Sello 1.32.2 (1.32.2.2934) ). Chcieliśmy przeprowadzić aktualizację Subiekta Nexo do najnowszej i po przeprowadzeniu "instalki" Subiekt nadal wskazuje, że wersja naszego oprogramowania jest taka jak powyżej a nie 28.1.0 , do której chcieliśmy uaktualnić. Czy możliwe jest przeprowadzenie aktualizacji bez ważnego abonamentu? Jakieś inne sugestie, które mogą pomóc w synchronizacji towarów z Sello? pozdrawiam Marcin Czupryński Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo W oknie wyboru podmiotu proszę wskazać podmiot i wybrać opcję "Aktualizuj i uruchom". Link to postu
Marcin Czupryński 0 Napisano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo podczas instalacji wybraliśmy "Instalacja standardowa", teoretycznie przebiega ona do końca. Po ponownym uruchomieniu program pokazał okno, które podesłał Pan w liku powyżej ale po kliknięciu "aktualizuj" wyskoczył komunikat o braku jakichś plików. To akurat może wynikać, z tego, że w firmie są dwa stanowiska i Nexo działa po sieci a na jednym z komputerów nie było "instalki" . Pytanie tylko jak ponownie wywołać okno, które Pan powyżej podlikował? Obecnie subiekt nawet po kolejnej instalacji tego nie pokazuje a nasz wersja to nadal 25.0.1. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo Wejdzie Pan w menu w prawym górnym rogu w Subiekcie i wybierze opcje Zmień podmiot - powinna ona wymusić wskazane przez Pana Jacka okno. Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo Ja też mam pytanie odnośnie aktualizacji . Podczas naciśniecia "Aktualizuj i uruchom " wyskakuje informacja : A wszystkie komputery są w firmie na ten czas powyłączane , co jest nie tak ? Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo 1 minutę temu, Mirek Malina napisał: Ja też mam pytanie odnośnie aktualizacji . Podczas naciśniecia "Aktualizuj i uruchom " wyskakuje informacja : A wszystkie komputery są w firmie na ten czas powyłączane , co jest nie tak ? Jeśli dobrze widzę na zrzucie ekranu, ma Pan włączony program serwisowy - proszę go wyłączyć Link to postu
Marcin Czupryński 0 Napisano 11 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo 19 minut temu, Radomił Ząbik napisał: Wejdzie Pan w menu w prawym górnym rogu w Subiekcie i wybierze opcje Zmień podmiot - powinna ona wymusić wskazane przez Pana Jacka okno. Dziękuję, udało się przeprowadzić aktualizację. Teraz wracamy na forum Sello gdyż jest postęp ale synchronizacja nadal nie przebiega pomyślnie pozdrawiam Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo Mam włączony program serwisowy , za każdym razem jak chcemy zaaktualizować to musimy usunąć podmiot i przywrócić go na nowo inaczej nie idzie. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo 1 minutę temu, Mirek Malina napisał: Mam włączony program serwisowy , za każdym razem jak chcemy zaaktualizować to musimy usunąć podmiot i przywrócić go na nowo inaczej nie idzie. WOW. No takiej kombinacji jeszcze nie widziałem. Aczkolwiek, zapewne on blokuje, bo logując się do programu serwisowego wchodzi się bezpośrednio na bazę danych, a ten komunikat z "sa" świadczy właśnie o tym. Ale aktualizacje już Pan odpala normalnie z instalatora? Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo Dotychczas tak , ale teraz mam problem , dalej pokazuje ten błąd. Chociaż archiwizowałem podmiot ,usuwałem i ponownie dearchiwizowałem już dwa razy i dalej nic. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo Spróbowałbym jeszcze oczywiście restartu, przejrzał czy nie wisi jakiś Subiekt w tle w zadaniach i odłączył całkowicie od sieci w trakcie procesu aktualizacji. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo Dnia 11.01.2020 o 11:33, Mirek Malina napisał: Ja też mam pytanie odnośnie aktualizacji . Podczas naciśniecia "Aktualizuj i uruchom " wyskakuje informacja : Program serwisowy pozwala na sprawdzenie Aktywnych połączeń do bazy, proszę je sprawdzić - zaznaczyć podmiot, następnie górne menu Podmiot - Zarządzanie połączeniami. Można również założyć blokadę bazy danych, żeby zablokować możliwość zalogowania się do bazy, jeśli już nikt nie będzie zalogowany - wykonać aktualizację, a po jej wykonaniu odblokować bazę. 1 Link to postu
Mirek Malina 0 Napisano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2020 w Aktualizacja Subiekta nexo Super , dziękuję. Link to postu
Polecane posty