Grażyna Sz 2 Napisano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2020 w Operacje bankowe Dobry wieczór. Wprowadzam ręcznie w zakładce bank poszczególne operacje bankowe. Pomimo, że mają one status " nieopisane", a tym samym nie są jeszcze zadekretowane, kwoty z tych operacji pokazują mi się w rozrachunkach. Po dekretacji po raz drugi występują w rozrachunkach i nie mogę ich rozliczyć. Dodam jeszcze, że problem dotyczy tylko rozrachunków z Urzędem Skarbowym Co robię źle i jak to poprawić. Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 w Operacje bankowe Dzień dobry. Wprowadzając operację tworzy się do niej rozrachunek. Następnie dekretując ją (zakładam, że automatycznie) tworzy się nowy rozrachunek - proszę sprawdzić schemat dekretacji który dekretuje te operacje - zapewne jest tam ustawiona opcja tworzenia rozrachunku (zamiast jego podłączenia). Link to postu
Grażyna Sz 2 Napisano 15 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 w Operacje bankowe Dzień dobry. Nie bardzo rozumiem Pana odpowiedź. Problem dotyczy tylko i wyłącznie wpłat do US. Na schemacie dekretacji nie mam żadnej opcji związanej z rozrachunkiem. Link to postu
Tomasz Kasprzak 17 Napisano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 w Operacje bankowe Proszę kliknąć prawym na konto rozrachunkowe-> Pokaż pozycje i z tego okna zweryfikować tryb dekretacji rozrachunków. Link to postu
Grażyna Sz 2 Napisano 15 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 w Operacje bankowe Dzięki za odpowiedź, ale w tej pozycji mam tylko : " Podłącz lub przerwij dekretację", " Utwórz nowy", " Podłącz lub utwórz nowy" , Podłącz lub rozlicz istniejący i utwórz nowy. Którą opcję powinnam wybrać? Link to postu
Tomasz Kasprzak 17 Napisano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 w Operacje bankowe Proszę zapoznać się z różnicami tutaj. Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2020 w Operacje bankowe 9 godzin temu, Grażyna Sz napisał: Dzięki za odpowiedź, ale w tej pozycji mam tylko : " Podłącz lub przerwij dekretację", " Utwórz nowy", " Podłącz lub utwórz nowy" , Podłącz lub rozlicz istniejący i utwórz nowy. Którą opcję powinnam wybrać? W tym przypadku, wydaje się, że powinna być wybrana opcja "Podłącz lub przerwij dekretację". Spowoduje to, że system stwierdziwszy, że nie istnieje rozrachunek do tej operacji bankowej bądź rozrachunek nie będzie pasował do zapisu no konto księgowe, przerwie dekretację, co pozwoli Pani na weryfikację przebiegu tego typu operacji. Link to postu
Polecane posty