Skocz do zawartości

Problem z generowaniem JPK_FA

Polecane posty

Witam.

 

Mam problem z poprawnym wygenerowaniem pliku JPK_FA w Subiekt GT (ver. 1.6001 i wcześniejsza). Po podaniu żądanego zakresu czasu (1 miesiąc) podczas generowania wyskakuje błąd. Nie podawane są żadne informacje, nie pojawia się okno pozwalające zapisać błędnie wygenerowany plik. Przy zmniejszeniu zakresu czasu (np. do 10 dni) czasem się uda, czasem nie. Przy generowaniu każdego dnia osobno - błędów brak. Dlaczego? Ilości faktur nie są powalające, ale może to jest problemem? Dziennie wystawiamy do 100 faktur. 

Link to postu
1 minutę temu, Łukasz Sypek napisał:

Serwisanta nie posiadam - wszystko robię sam.

No to ukłony, ja z wieloma problemami z działaniem programów Insertu nie radzę sobie sam...

 

3 minuty temu, Łukasz Sypek napisał:

TeleKonsultant - to oczywiście abonament i koszty.

To prawda, za wykonaną pracę należy się wynagrodzenie.

 

3 minuty temu, Łukasz Sypek napisał:

Przy czym konsultant również nie zobaczy danych z moich faktur. 

Nie prawda, można przecież wysłać bazę danych do analizy.

Link to postu

 

28 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

To prawda, za wykonaną pracę należy się wynagrodzenie.

Jasne, całkowicie się z tym zgadzam. Ale jeśli błąd leży po stronie programu, to wtedy taka pomoc powinna być wykonana w ramach reklamacji. 

 

30 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Nie prawda, można przecież wysłać bazę danych do analizy.

Wolałbym nie wysyłać - to przecież dane osobowe. Wiele z tych faktur to faktury dla osób fizycznych. Znów musiałbym modyfikować dokumentację RODO.
 

Miałem raczej nadzieję, że ktoś taką sytuację miał i zna rozwiązanie. 
Wygląda to tak, jakby nie był w stanie przemielić takiej liczby faktur na jeden raz.

Link to postu
36 minut temu, Łukasz Sypek napisał:

Ale jeśli błąd leży po stronie programu, to wtedy taka pomoc powinna być wykonana w ramach reklamacji. 

Serio Pan uważa, że należy się Panu dożywotni serwis i gotowość do świadczenia takiej usługi za darmo ? Jeśli to błąd programu to zostanie poprawione, a jeśli nie to co wtedy ? Może też najwyższa pora zapoznać się z licencją programu, którą Pan zaakceptował.

 

40 minut temu, Łukasz Sypek napisał:
1 godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Nie prawda, można przecież wysłać bazę danych do analizy.

Wolałbym nie wysyłać - to przecież dane osobowe. Wiele z tych faktur to faktury dla osób fizycznych. Znów musiałbym modyfikować dokumentację RODO.

To tylko i wyłącznie Pana wybór. Poza tym dane osób fizycznych można przecież usunąć, jeśli nie zmieni to działania programu to można wysłać bazę bez tych danych.

 

41 minut temu, Łukasz Sypek napisał:

Miałem raczej nadzieję, że ktoś taką sytuację miał i zna rozwiązanie. 

Może tak jest, proszę cierpliwie czekać na inne odpowiedzi.

 

42 minuty temu, Łukasz Sypek napisał:

Wygląda to tak, jakby nie był w stanie przemielić takiej liczby faktur na jeden raz.

Naturalnym testem w takiej sytuacji powinno być wydłużenie timeout'u.

Link to postu
9 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Serio Pan uważa, że należy się Panu dożywotni serwis i gotowość do świadczenia takiej usługi za darmo ?

Oczywiście, że nie dożywotnio. Sam prowadzę podobnego typu usługi i za wszelkie swoje błędy odpowiadam i naprawiam w cenie pierwotnego produktu. Jeśli okazuje się, że wina nie leży po mojej stronie - wtedy przedstawiam wycenę. 

 

10 minut temu, Daniel Kozłowski napisał:

Naturalnym testem w takiej sytuacji powinno być wydłużenie timeout'u.

W jaki sposób można to zrobić?

Link to postu

Działa. Zostawiam więc informację dla potomności - może komuś się przyda rozwiązanie.

 

Wygląda na to, że w przypadku większej ilości faktur do "przemielenia" przy generowaniu JPK_FA (a zapewne i wszystkich innych JPK) potrzeba więcej czasu. Domyślnie ustawione jest w subiekcie 30 sek., co okazuje się za małą ilością czasu. Należy ten limit zwiększyć. Robimy to poprzez dodanie jednego wpisu w rejestrze Windows. A jak, to już jest dokładnie opisane tutaj:

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1367,insert-gt-przekroczenie-czasu-oczekiwania-na-odpowiedz-serwera.html

Ja ustawiłem sobie 250 sek. i wszystko ładnie działa. 

Szkoda, że informacja o błędzie w Subiekcie jest tak lakoniczna. Wystarczyło dodać informację o przekroczeniu limitu czasu na operację - wiedziałbym od razu, czego szukać. 

Link to postu
6 godzin temu, Łukasz Sypek napisał:

Działa.

No i miał Pan swój pierwszy raz - skorzystał Pan z usług serwisanta.

 

6 godzin temu, Łukasz Sypek napisał:

Wygląda na to, że w przypadku większej ilości faktur do "przemielenia" przy generowaniu JPK_FA (a zapewne i wszystkich innych JPK) potrzeba więcej czasu. Domyślnie ustawione jest w subiekcie 30 sek., co okazuje się za małą ilością czasu. Należy ten limit zwiększyć. Robimy to poprzez dodanie jednego wpisu w rejestrze Windows. A jak, to już jest dokładnie opisane tutaj:

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1367,insert-gt-przekroczenie-czasu-oczekiwania-na-odpowiedz-serwera.html

Ja wolę to zrobić jednym kliknięciem: http://satisoft.pl/dodatki_Ustalanie_czasu_oczekiwania_na_odpowiedz_z_serwera_dla_InsERT_GT.html.  

Link to postu
1 godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

No i miał Pan swój pierwszy raz - skorzystał Pan z usług serwisanta.

Nie, skorzystałem z pomocy społeczności (od tego jest forum) - i na to właśnie liczyłem. Za tę pomoc dziękuję. Sam zawsze chętnie pomagam innym, jeśli moja wiedza na to pozwala. Dlatego też dokładnie opisałem sposób rozwiązania problemu, aby inni mogli to zrobić już bez dopytywania i szukania. 

 

1 godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał:

Ja wolę to zrobić jednym kliknięciem:

Szkoda, że od razu nie podał Pan tego linku, ale mój sposób również jest łatwy w realizacji i działa jak należy.

Link to postu
12 godzin temu, Łukasz Sypek napisał:
14 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

No i miał Pan swój pierwszy raz - skorzystał Pan z usług serwisanta.

Nie, skorzystałem z pomocy społeczności (od tego jest forum) - i na to właśnie liczyłem.

Nie, ja nie jestem jakąś bezosobową "społecznością", co najmniej inaczej inaczej informuje profil na forum... Skorzystał Pan z moich usług, nie zmienia tego faktu to, że usługa/pomoc była darmowa... Prawda jest tak, że nikt nie jest w stanie poradzić sobie samodzielnie z obsługą i serwisem programów, ja się do tego otwarcie przyznałem, wielu osobom wydaje się inaczej...

 

12 godzin temu, Łukasz Sypek napisał:
14 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

Ja wolę to zrobić jednym kliknięciem:

Szkoda, że od razu nie podał Pan tego linku, ale mój sposób również jest łatwy w realizacji i działa jak należy.

Ale pretensje proszę mieć tylko do siebie, nie dał mi Pan przecież takiej szansy, abym mógł odpowiedzieć na Pana pytanie ;)

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...