Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 Witam, mam problem z dodanie terminala płatniczego. Chciałbym zrobić wszystko według instrukcji https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1471,subiekt-gt-jak-skonfigurowac-terminal-platniczy.html niestety praktycznie na samym początku już nie mogę nic wybrać. Brakuje możliwości zaznaczenie „terminal płatniczy podłączony do tego komputera" Później po wybraniu portu komunikacyjnego na Połączenie przez sieć nie mogę wpisać nigdzie adresu IP. Proszę o pomoc. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 9 minut temu, Paweł Mobisoft.com.pl napisał: Brakuje możliwości zaznaczenie „terminal płatniczy podłączony do tego komputera" Na szczęście już ma tej opcji, więc można pominąć ten krok. 10 minut temu, Paweł Mobisoft.com.pl napisał: Później po wybraniu portu komunikacyjnego na Połączenie przez sieć nie mogę wpisać nigdzie adresu IP. Bo IP nie jest potrzebne dla tego terminala, proszę wprowadzić dane, które są widoczne w konfiguracji, czyli identyfikator terminala, nie więcej, nic mniej. Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 (edytowane) Ok wprowadziłem takie dane natomiast jak chcę sprawdzić połączenie otrzymuje informację o braku połączenia, czy to jest normalne ? Edytowane 17 Stycznia 2020 przez Paweł Mobisoft.com.pl Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 Tak, błędy to normalna sytuacja kiedy konfiguracja jest niepoprawna... Na pewno operator skonfigurował poprawnie terminal, nie napisał Pan ani słowa o tym etapie ? Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 19 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 Operatora powiadomiłem już wcześniej o tym fakcie, mieli wprowadzić zmiany niemniej jednak się podpytać raz jeszcze. Rozumiem że nic więcej nie muszę robić? Link to postu
Tomasz Kasprzak 17 Napisano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 Tak jak Pan Daniel napisał, jest to spowodowane błędną konfiguracją urządzenia przez operatora. Po poprawnej konfiguracji urządzenie powinno działać jak należy. Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 Super dziękuję za pomoc - po ponownym zgłoszeniu tego faktu do operatora nagle zaczęło działać. Mam kolejne pytanko. Jak sprawić aby numer płatności ( lub jakikolwiek inny ) wstawiał się w dokument sprzedaży najlepiej w pole uwagi Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 Ten numer już się wstawia w dedykowane pole "Identyfikator płatności"... Link to postu
Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 21 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 1 godzinę temu, Daniel Kozłowski napisał: Ten numer już się wstawia w dedykowane pole "Identyfikator płatności"... Panie Danielu a gdzie mogę znaleźć to pole bo w żadnej zakładce go nie ma. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2020 w Dodanie terminala płatniczego PeP iCT220 Informacja ta jest dostępna na liście dokumentów... Link to postu
Polecane posty