Mariusz Kownacki 104 Napisano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem (edytowane) Witam, W dniu dzisiejszym kontaktował się z nami opiekun Poczty, który dostał informację o problemie z Urzędu pocztowego, że nasze przesyłki odbiory w punkcie nie posiadają imię i nazwiska klienta. Czy Państwo spotkali się z taką sytuacją? Podobno kod odbioru jest wymagany przy sklepie żabka oraz stacji paliw, a w urzędach pocztowych bazują na imię i nazwisku oraz nr telefonu. Do tworzenia etykiet PP w EN używamy transformaty, która pobiera sobie numer PniUP z imienia i nazwiska, a tak gdzie jest imię i nazwisko, wczytuje się cała nazwa z tego pola. We wcześniejszych wersjach, w polu odbiorca, było imię i nazwisko. W załączniku przesyłam jak teraz wygląda etykieta. Czy macie Państwo ten sam problem? Czy jest to wymagane przez PP aby podać imię i nazwisko? Czy Allegro zwraca te dane oraz czy da radę zrobić ewentualnie poprawkę jak się okaże, że imię i nazwisko przy punkcie odbioru jest wymagane? Pozdrawiam Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Mariusz Kownacki Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem 12 minut temu, Mariusz Kownacki napisał: jak się okaże, że imię i nazwisko przy punkcie odbioru jest wymagane? Niedawn próbowałem coś zrobić ręcznie i przy generowaniu i pobieraniu etykiet z e-nadawcy w polu odbiorca jest imię i nazwisko. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 23 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem 3 minuty temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Niedawn próbowałem coś zrobić ręcznie i przy generowaniu i pobieraniu etykiet z e-nadawcy w polu odbiorca jest imię i nazwisko. I w tym polu teraz jest wczytywany punkt odbioru jaki klient wybrał, ponieważ punkt odbioru znajduje się w polu imię i nazwisko w Sello w adresie dostawy. Adres dostawy nie zawiera teraz imię i nazwiska klienta. W regulaminie Poczty nie doczytałem, że imię i nazwisko jest wymagane, tylko potrzebny jest kod odbioru, a tu taka sytuacja. Opiekun ma jeszcze to potwierdzić ze swojej strony, ale oznajmił nam również, że takie przesyłki mogą do nas wracać. Ehh cała Poczta.... Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem Aktualnie przy drukowaniu etykiet z EN (przygotowanie: Sello > PP2 > EN) jest tak jak poniżej i pewnie stanowi to podstawę do przygotowywania indywidualnych etykiet. Dlatego się zainteresowali Twoim wzorem, jak sądzę. Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 23 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem 1 minutę temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Aktualnie przy drukowaniu etykiet z EN (przygotowanie: Sello > PP2 > EN) jest tak jak poniżej i pewnie stanowi to podstawę do przygotowywania indywidualnych etykiet. Dlatego się zainteresowali Twoim wzorem, jak sądzę. Skąd pobierasz adres do wysyłki? Z Sello czy przez EN importując zamówienia z Allegro? My bazujemy na tym co jest w Sello. Po stworzeniu paczki, transformatą wyciągamy dane potrzebne do zrobienia etykiety, wczytujemy plik wygenerowany w Sello do EN, a w adresie dostawy w Sello nie ma imienia i nazwiska zamawiającego. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem 1 minutę temu, Mariusz Kownacki napisał: Skąd pobierasz adres do wysyłki? Z Sello czy przez EN importując zamówienia z Allegro? 6 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Aktualnie przy drukowaniu etykiet z EN (przygotowanie: Sello > PP2 > EN) W 1.33 zmieniła się struktura bazy, więc może i transformatę trzeba zmodyfikować? Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 23 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem (edytowane) 3 minuty temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: W 1.33 zmieniła się struktura bazy, więc może i transformatę trzeba zmodyfikować? A w jakiej tabeli są przechowywane imię i nazwisko klienta przy odbiorze w punkcie? Sello imię i nazwisko sobie zapisuje? Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Mariusz Kownacki Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 999 Napisano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem 1 minutę temu, Mariusz Kownacki napisał: A w jakiej tabeli są przechowywane imię i nazwisko klienta przy odbioru w punkcie? To już pytanie do bazy danych: https://www.sello.pl/2020/01/08/sello-1-33-0/ Cytuj Link to postu
Mariusz Kownacki 104 Napisano 23 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem Hmmm.... w tabeli adr__Address w kolumnie adr_Name jest informacja "Nazwa: Imię i nazwisko lub nazwa punktu odbioru (np. Paczkomat WRO202)" Bartku, czy mógłbyś pomóc w tej kwestii, w jakiej tabeli są dane odbiorcy przy odbiorach w punkcie? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2020 w Poczta Polska Odbiór w Punkcie brak danych klienta problem Zajrzyj tutaj Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.