Wiktor Perliński 3 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Brak możliwości pobrania zamówienia bez powiązanej metody wysyłki Witam, kilka produktów ze swojej oferty aukcyjnej przetwarzam poza Sello tj. przesyłki te przygotowuję ręcznie w serwisie kuriera a potem wklejam numery nadania do Sello i oznaczam jako wysłane. Są to towary o bardzo niestandardowych wymiarach, i ich sprzedaż to niewielki promil mojej całkowitej sprzedaży. Do tej pory - nie miałem z tym żadnego problemu - jednak w tej nowej wersji Sello - nie jestem w stanie pobrać takiej transakcji. Wyświetla się błąd który wklejam poniżej, i niestety pojawia się on za każdym razem kiedy pobieram nowe transakcje. Czy da się coś z tym zrobić? Próbowałem powiązać tą metodę dostawy aby obejść ten komunikat - niestety bez rezultatu. Ponowne pobieranie zamówienia "876290a2-3f87-11ea-aa77-dd18b4ed85ea" użytkownika "********" z konta hurtowopl na Allegro.pl: Brak powiązania dostawy Allegro: "Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" Dodaj odpowiednie powiązanie dostawy Sello z dostawą Allegro w ADMINISTRACJA > SŁOWNIKI > Wysyłka towarów - Sposoby wysyłki towarów, aby móc zapisać lub zaktualizować transakcję. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 007 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Brak możliwości pobrania zamówienia bez powiązanej metody wysyłki Tak, trzeba utworzyć odpowiednie powiązanie w Sello. Co się nie udaje? Pokaż na przykładzie najlepiej. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Brak możliwości pobrania zamówienia bez powiązanej metody wysyłki W treści błędu opisaliśmy w miarę dokładnie co należy zrobić w takiej sytuacji Cytat Dodaj odpowiednie powiązanie dostawy Sello z dostawą Allegro w ADMINISTRACJA > SŁOWNIKI > Wysyłka towarów - Sposoby wysyłki towarów, aby móc zapisać lub zaktualizować transakcję. Sello po prostu nie wie jaką dostawę ma ustawić w transakcji, jeśli klient wybrał "Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch" (w tym wypadku), bo żadna dostawa w słowniku dostaw nie ma przypisanej dostawy Allegro wybranej przez kupującego. Ważne jest aby powiązać dokładnie tę dostawę, która pojawia się w treści błędu. Dostaw w Allegro jest wiele i mają podobne nazwy i często tutaj zdarzają się pomyłki. Jeśli powiązanie dostawy nic nie daje i na pewno jest ona poprawna, można jeszcze zaktualizować słownik dostaw w menu Sello > Narzędzia > Synchronizuj parametry z serwisu. Po czym ponownie otworzyć dostawę, upewnić się, że jest wybrana i zapisać. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.