Robert foto 0 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Dzień dobry, Co zrobić, żeby Sello przestało wysyłać stare paczki, generując co chwila tysiące błędów od aktualizacji 1.33 To normalne? (konto autoryzowane, aktualizacja przebiegła bez problemu, duża stara baza) Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Ok. Wygląda na to, że to nie błędy tylko oznaczanie wszystkich paczek ze sklepu i zrobionych ręcznie jako błędy. Ctrl Shift + B powinno pomóc. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 29 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 A co zrobić, żeby nie oznaczało ich tak przy każdym wysyłaniu numerów przesyłek? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Dziękuję. A nie dałoby się tego jakoś zautomatyzować, tak by w oznaczaniu błędów pomijało paczki, gdy zamówienie nie pochodzi z serwisu Allegro? Mam też kłopot z wybieraniem przesyłek ze sklepu / ręcznie wprowadzonych, bo nie ma odpowiedniego filtra i nie można wyszukiwać po 'Transakcja'. W tym momencie brakowało mi również kolumny z oznaczeniem błędu (aby posortować wg błędu), ale być może to jednorazowa akcja z taką ilością błędów paczek, więc mogłaby się nie przydać więcej. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Paczki spoza Allegro nie są oznaczane do wysyłki do Allegro. Nawet nie da się tego zrobić gdyby ktoś chciał. Problem dotyczy tylko starych paczek utworzonych w poprzedniej wersji Sello i po wyłączeniu synchronizacji dla nich nie będzie już występował. Transakcjom dodawanym ręcznie można nadać cechę automatycznie, konfiguracja znajduje się w parametrach transakcji. A po cechach można już filtrować. 2 godziny temu, Robert foto napisał: W tym momencie brakowało mi również kolumny z oznaczeniem błędu (aby posortować wg błędu), ale być może to jednorazowa akcja z taką ilością błędów paczek, więc mogłaby się nie przydać więcej. Będą dodane filtry umożliwiające wyświetlenie wszystkich błędów w module. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 21 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Póki co, wszystkie transakcje spoza Allegro generują wspomniane błędy w paczkach. Nie sposób je tam odznaczać, bo jest ich zbyt wiele. Natomiast zupełnie przesłaniają inne, ewentualne błędy w Sello. Aktualnie mam plan by we wszystkich zamówieniach wprowadzonych ręcznie, jak i sklepowych, pracownicy przerabiający zamówienia musieli w zakładce cechy zaznaczać pole by transakcje odłączyć od Allegro. Jest na to jakiś inny sposób, automatyczny? Może powinienem to zgłosić do twórców SmartPaczki, by ingerując w bazę Sello zmieniali tą cechę, przynajmniej dla zamówień sklepowych? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 24 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Najlepiej gdyby zewnętrzne oprogramowanie sprawdzało czy trzeba zaznaczać paczkę do wysłania czy nie. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 25 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Dziękuję za odpowiedź. We wpisie powyżej umieściłem niewłaściwe oprogramowanie. Oczywiście to nie SmartPaczka pobiera zamówienia ze sklepu, tylko program s2s. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 25 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Tutaj bardziej chodzi o to, kto umieszcza w Sello numer wysyłkowy w paczce. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 25 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Tak, tak. Dlatego skorygowałem, żeby komuś nie pomylić. W Sello zamówienia sklepowe u nas umieszcza S2S. Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 28 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Niestety, S2S nie ingeruje w bazę Sello, S2S tylko pobiera zamówienia do Subiekta, więc kwestia oznaczania błędów przesyłek do wszystkich transakcji utworzonych po za Sello pozostaje do rozwiązania raczej w Sello, bądź sposobie przerabiania transakcji. Wszystkie zamówienia sklepowe i wprowadzone ręcznie (telefoniczne) generują błędy wysyłania numerów ich przesyłek do Allegro. Pewnie rozwiązaniem będzie oznaczanie ich wszystkich w zakładce Cechy "Wyłącz synchronizację....", ale jest to kilka kliknięć więcej na transakcję. Czy nie powinno być to automatycznie pomijane, gdy transakcja nie pochodzi z Allegro? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 28 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 1 godzinę temu, Robert foto napisał: Wszystkie zamówienia sklepowe i wprowadzone ręcznie (telefoniczne) generują błędy wysyłania numerów ich przesyłek do Allegro. A w jaki sposób w Sello pojawiają się numery wysyłek w paczkach? Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 28 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Przez SmartPaczkę... Ok, czyli pierwszy trop był właściwy (ale zamieszałem w tym wątku...) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 28 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 No to Smart Paczka nie powinna zaznaczać znacznika do wysłania numerów dla takich transakcji nieallegrowych. Zapewne robi to dla wszystkich paczek. Cytuj Link to postu
Andrzej Błażewicz 4 Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Mam problem ze starymi paczkami, wyskakuje błąd "Brak numeru zamówienia". Dałem "Anuluj wysyłanie numerów nadawczych do serwisu aukcyjnego", część się zrobiła, a część wywala błędy typu "Nieprawidłowy rozmiar paczki dla danego typu dostawy". Sello cały czas w kółko wysyła kilka tysięcy numerów i blokuje inne funkcje. W jaki sposób to usunąć? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Nieprawidłowy rozmiar paczki dla danego typu dostawy - ten błąd pojawia się dlatego, że w jednej z aktualizacji dodana została obsługa wszystkich usług InPostu. W zależności od usługi w paczce pojawia się do wyboru albo gabaryt (paczkomaty) albo rozmiar (kurier). Zapisanie paczki z pomieszanymi ustawieniami jest niemożliwe i dlatego przy próbie wyłączenia wysyłania numerów i zapisywaniu paczki, zgłasza ona ten błąd. Innymi słowy, w paczce jest ustawiona dostawa, która jest powiązana np z usługą kurierską InPostu, natomiast w paczce podany jest gabaryt (powinien być rozmiar). Oczywiście nie ma sensu teraz każdej paczki zmieniać, więc najprościej będzie: ustalić jaką dostawę mają te paczki wejść w edycję tej dostawy w słowniku sposobów wysyłki wyłączyć na chwilę synchronizację z API ShipX w polu Serwis kurierski Przejść do paczek i anulować wysyłanie numerów do serwisu Allegro Wrócić do dostawy z punktu 2 włączyć ponownie synchronizację z API ShipX Cytuj Link to postu
Andrzej Błażewicz 4 Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 w Wysyłanie numerów przesyłek 1.33 Pomogło. Dzięki. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.