Jakub Kazuś 0 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 w Zakres dat w portalu klienta (edytowane) Dzień Dobry, Zwróciłem uwagę na denerwującą funkcjonalność dotyczącą ustawienia dat w portalu klienta, a mianowicie ustawiając interesujący mnie zakres dat to po "przeklikaniu" się na inny podatek bądź ZUS to zakres dat wybrany przeze mnie automatycznie się zmienia. Sugeruje następujące rozwiązania: 1) Zakres dat domyślnie po zalogowaniu jest ustawiony w sekcji "od" i "do" jako aktualny miesiąc. 2) Po zmienieniu zakresu dat nie zmienia się on aż do czasu wylogowania z systemu i jest taki sam dla wszystkich sekcji. Aktualnie kliknięcie w inną sekcją (bądź nawet tą samą w której aktualnie się znajdujemy) automatycznie zmienia zakres dat. Edytowane 31 Stycznia 2020 przez Jakub Kazuś Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 10 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Zakres dat w portalu klienta Państwa sugestia została przekazana do odpowiedniego działu. Jeżeli chodzi o plany rozwojowe dotyczące tej kwestii, nie wykluczamy możliwości wprowadzenia zmian w tym zakresie. Link to postu
Polecane posty