Skocz do zawartości

Zakres dat w portalu klienta

Polecane posty

Dzień Dobry,

Zwróciłem uwagę na denerwującą funkcjonalność dotyczącą ustawienia dat w portalu klienta, a mianowicie ustawiając interesujący mnie zakres dat to po "przeklikaniu" się na inny podatek bądź ZUS to zakres dat wybrany przeze mnie automatycznie się zmienia.

Sugeruje następujące rozwiązania:

1) Zakres dat domyślnie po zalogowaniu jest ustawiony w sekcji "od" i "do" jako aktualny miesiąc.

2) Po zmienieniu zakresu dat nie zmienia się on aż do czasu wylogowania z systemu i jest taki sam dla wszystkich sekcji. Aktualnie kliknięcie w inną sekcją (bądź nawet tą samą w której aktualnie się znajdujemy) automatycznie zmienia zakres dat.

Edytowane przez Jakub Kazuś
Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...