4S_ MARKET 23 Napisano 4 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 w Błąd połączenie do systemu sprzedaży Mam problem z jednym komputerem w sieci a mianowicie końcówka . Nie pomaga reinstalacja sello. Podczas próby synchronizacji na tym komputerze wyskakuje komunikat o braku bibliotek . Połączenie jest prawidłowe . Na innych końcówkach wszystko działa . System Windows 10 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 4 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 w Błąd połączenie do systemu sprzedaży Odinstaluj Subiekta (z dodaj/usuń programy), zainstaluj ponownie. Problem instalki subiektowej, który pojawia się po zwykłej aktualizacji jednej z poprzednich wersji. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.