Radosław Gajewski 1 Napisano 10 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2020 w Wysłka informacja do klienta mailem Witam, mam problem z wysyłką np. informacji podsumowujących do klientów mailem. Windows skonfigurowany jest zgodnie z instrukcją, w momencie wysyłki otwiera się okno Thunderbirda ale wysyłka kończy się niepowodzeniem. Przyczyną może być brak maila na który Biuro ma wysłać wiadomość. Adres mail mam wpisany z poziomu Biuro oraz Rachmistrz ale nie widać tego adresu na podsumowaniu w trakcie wysyłania wiadomości. Pytanie brzmi gdzie leży przyczyna błędu oraz gdzie należy uzupełniać adresy maila aby raporty były wysyłane? Link to postu
Roman Budzisz 286 Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 w Wysłka informacja do klienta mailem Dzień dobry. Prawdę pisząc nie do końca zrozumiałem co Pan wykonuje. Proszę to dokładnie opisać, krok po kroku - będzie mi łatwiej się odnieść do problemu. Link to postu
Polecane posty