Skocz do zawartości

Subiekt nexo pro - vendero obsługa zamówień

Polecane posty

Witam, potrzebuje pomocy w usprawnieniu obsługi sklepu na vendero, mam subiekta nexo pro. 

 W tym momencie to wyglada u mnie tak: 

1. Wpada zamowienie - wystaw dokument ZK na stronie administracyjnej sklepu i to jest ok dla mnie

Teraz w zamówieniach w subiekcie muszę do każdego zamowienia wejść osobno i zrealizować jako dokument sprzedaży czy to paragon czy fs Czy można to jakoś usprawnić ? 

Dodatkowo jeżeli zamowienie jest przez payu to ok prawidłowo wpada płatność natomiast jeżeli zamowienie jest płatne przelewem lub pobranie to mam gotówkę na dokumencie i za każdym razem muszę to zmienić

3. Wysyłka - tworze etykiety nadawcze do paczkomatów (ręcznie) i enadawcy e dodatek do subiekta. Czy jest możliwość aby do klientów były wysyłane odpowiedzi zwrotne z numerem przesyłki ? Numer przesyłki teraz wpada mi do pola uwagi na paragonie

Może maja Państwo jakoś inaczej to rozwiązane, najbardziej uciążliwe jest wypisywanie paragonów do każdego zamówienia i całkowity brak obsługi wysyłki numeru przesyłki. 

Link to postu
12 godzin temu, Agnieszka Olejarz napisał:

1. Wpada zamowienie - wystaw dokument ZK na stronie administracyjnej sklepu i to jest ok dla mnie

Teraz w zamówieniach w subiekcie muszę do każdego zamowienia wejść osobno i zrealizować jako dokument sprzedaży czy to paragon czy fs Czy można to jakoś usprawnić ? 

Na ten moment nie ma takiej możliwości, ale posiadamy taką sugestię do wykorzystania w przyszłych wersjach.

12 godzin temu, Agnieszka Olejarz napisał:

Dodatkowo jeżeli zamowienie jest przez payu to ok prawidłowo wpada płatność natomiast jeżeli zamowienie jest płatne przelewem lub pobranie to mam gotówkę na dokumencie i za każdym razem muszę to zmienić

Przyjęliśmy, że pobranie = gotówka. Jeśli zaś idzie o przelew to z racji tego, że vendero nie obsługuje odroczonych płatności, oznaczamy klientowi płatność gotówka, ponieważ nie wiemy, czy będzie to przelew zwykły, czy odroczony i tę akcję zrzucana jest niejako na użytkownika Subiekta. To on podczas realizowania takiego ZK z vendero musi sam zdecydować, czy jest to przelew zwykły, czy płatność odroczona, więc te akcje trzeba wykonywać ręcznie.

12 godzin temu, Agnieszka Olejarz napisał:

3. Wysyłka - tworze etykiety nadawcze do paczkomatów (ręcznie) i enadawcy e dodatek do subiekta. Czy jest możliwość aby do klientów były wysyłane odpowiedzi zwrotne z numerem przesyłki ? Numer przesyłki teraz wpada mi do pola uwagi na paragonie

Jeśli wysyła Pani faktury do klienta już po dodaniu numeru przesyłki do pola Uwagi to istnieje możliwość utworzenia Szablonu wiadomości, w którym będzie dodany autotekst z pola Uwagi.

image.png.d8cf1f5eb4f5bee6e5c08b8ce9133f77.png

Oczywiście taki szablon wiadomości musi zostać przypisany do klienta. Można to zrobić zbiorczo dla wszystkich klientów - instrukcja dostępna jest tutaj.

image.png.9f580b0b4a5f471c7f6eae5f17b66cb5.png

Jeśli zaś chodzi o kurierów, tworzenie paczek i generowanie etykiet z poziomu vendero - korzystanie z venderowych, wbudowanych wtyczek daje możliwość automatycznego utworzenia paczki i wygenerowania etykiety. Jeśli te operacje są wykonywane z poziomu vendero to administrator sklepu ma możliwość przesłania automatycznie wiadomości do klienta z numerem listu przewozowego.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...