Skocz do zawartości

nowe sello - czas pobierania transakcji

Polecane posty

Dzień dobry,

co może mieć wpływ na czas zaciągania transakcji? Czytałam po aktualizacji, że teraz dzięki zmianom będzie szybciej i lepiej, a tymczasem dziś o 12.21 nie mam jeszcze transakcji z 10.18. Bierzecie pod uwagę, że Allegro rozlicza nas z wysyłki w 24 h? Jeśli mi się to za chwile nie pojawi, wyślę dopiero jutro i rankingi polecą. Mam wrażenie, że zmiany w sello niekoniecznie są na plus.

Link to postu
1 godzinę temu, Agnieszka Nowak napisał:

Pobieranie zamówień z konta  na Allegro.pl (0 - 100): Zadanie zostało anulowane.
Zadanie zostało anulowane. - taki komunikat na wszystkich kontach. Co z tym zrobić?

Wszystko jest poprawnie skonfigurowane, bo do tej pory pobierało zamówienia bez problemu, problem jest dziś.
 

zresetuj wszystkie połączenia do bazy danych, można to zrobić przez sql management albo zresetuj cały serwer

Edytowane przez Szymon G
Link to postu

Szczerze mówiąc nie jestem informatykiem, słabo znam się na tym wszystkim. Wiem natomiast, że od jakiegoś czasu praca na sello staje się uciążliwa, błąd za błędem. Dziś np po przyjściu do pracy okazało się, że sello nie zaciągnęło ani jednej transakcji, wyskakuje milion błędów, nie mam pojęcia jak to ugryźć.

Link to postu

W raporcie widzę, że błędy te pojawiają się w równych odstępach 100 sekund. 100 sekund jest to domyślny czas oczekiwania na odpowiedź serwera po wysłaniu żądania, po czym dalsze oczekiwanie na odpowiedź jest przerywane i do raportu zapisywany jest taki błąd: Zadanie zostało anulowane.

Oznacza to, że jest problem z dostępem do Allegro, który najczęściej wynika z:

  • mocno obciążonego serwera Allegro
  • problemów z połączeniem internetowym

Z jakiego łącza internetowego Pani korzysta? (światłowodowe, kablowe, radiowe)

Możemy również spróbować zweryfikować to od strony Allegro.

Proszę w programie serwisowym (Admin.exe) włączyć logowanie Allegro w menu rejestr.  Wyłączyć Sello, uruchomić je jako administrator (z menu pod prawym przyciskiem myszy) i spróbować wykonać czynność powodującą problem.  W folderze instalacyjnym Sello, c:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log stworzony zostanie plik Allegro-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila.  Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie programem serwisowym lub z poziomu ostrzeżenia na stronie startowej Sello jeśli się pojawi.

W logu zapisywane są specjalne identyfikatory, które pozwolą pracownikom Allegro sprawdzić kiedy dane żądanie doszło do serwera i w jakim czasie serwer odpowiedział na to żądanie. Prześlemy odpowiednie zapytanie do Allegro w tej sprawie.

Pomimo tego, proszę również upewnić się, że system Windows zawiera wszystkie możliwe poprawki jakie są na niego dostępne. Nie można wykluczyć też wadliwego działania np. platformy .NET Framework na tym komputerze. To można zweryfikować ewentualnie na innym komputerze - czy na nim Sello funkcjonuje poprawnie.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...