Skocz do zawartości

Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji.

Polecane posty

Witam,

Po aktualizacji Nexo pro do wersji 17 pojawiły się problemy z synchronizacją asortymentu na urządzeniach.

Zadałem pytanie przez formularz jednak nie mogę się doczekać odpowiedzi a mamy już nieaktualny asortyment na urządzeniach.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

 

1. kasy Novitus Sento e - podczas próby synchronizacji pojawia się "Błąd - Kody PLU na urządzeniu nie są unikalne - Uruchom opcję zweryfikuj PLU w formatce urządzenia w sekcji asortyment"

Z kasy zostały usunięte wszystkie towary i kody i błąd nadal występuje. Żadnych zmian w kasach nie wprowadzaliśmy.

 

2. Sprawdzarki cen Elzab RLT

Podczas próby synchronizacji pojawia się poniższy komunikat:

InsERT.Mox.Devices.ServiceException: Wystąpił wyjątek podczas wykonywania operacji sterownika: System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. Server stack trace: wInsERT.Devices.Drivers.CR.Elzab.ElzabCashRegisterExecutorBase.SendIt emsExecute(Article[] articles, Int32[] correctArticlesIndexes, Package[] packages, Int32[] correctPackagesIndexes, OperationResult result, Dictionary`2 businessParamsWithValues) w InsERT.Devices.Drivers.Core.CashRegister.SendItems(Article[] articles, Package[] packages, Dictionary`2 businessParamsWithValues) w System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink._PrivateProcessMe ssage(IntPtr md, Object[] args, Object server, Object[]& outArgs) w System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink.AsyncProcessMessa ge(IMessage msg, IMessageSink replySink) Exception rethrown at [0]: w System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.EndInvokeHelper(Message reqMsg, Boolean bProxyCase) w System.Runtime.Remoting.Proxies.RemotingProxy.Invoke(Object NotUsed, MessageData& msgData) wInsERT.Devices.Core.Operations.SendItemsDelegate.EndInvoke(IAsyncRes ult result) w InsERT.Devices.Core.Operations.SendItems.EndInvokeCore(SendItemsDele gate opDelegate, IAsyncResult asyncResult) w InsERT.Devices.Core.Operation`3.EndInvoke(TimeSpan timeout) w InsERT.Devices.Drivers.Core.DeviceModelDriver.EndOperation(TimeSpan timeout) ------------\\ Typ wyjątku serwisu: UnknownDeviceErrorException Wyjątek wewnętrzny: InsERT.Devices.Server.Client.Exceptions.ServiceException: Wystąpił wyjątek podczas wykonywania operacji sterownika: System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. Server stack trace: w InsERT.Devices.Drivers.CR.Elzab.ElzabCashRegisterExecutorBase.SendIt emsExecute(Article[] articles, Int32[] correctArticlesIndexes, Package[] packages, Int32[] correctPackagesIndexes, OperationResult result, Dictionary`2 businessParamsWithValues) w InsERT.Devices.Drivers.Core.CashRegister.SendItems(Article[] articles, Package[] packages, Dictionary`2 businessParamsWithValues) w System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink._PrivateProcessMe ssage(IntPtr md, Object[] args, Object server, Object[]& outArgs) w System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink.AsyncProcessMessa ge(IMessage msg, IMessageSink replySink) Exception rethrown at [0]: w System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.EndInvokeHelper(Message reqMsg, Boolean bProxyCase) w System.Runtime.Remoting.Proxies.RemotingProxy.Invoke(Object NotUsed, MessageData& msgData) wInsERT.Devices.Core.Operations.SendItemsDelegate.EndInvoke(IAsyncRes ult result) w InsERT.Devices.Core.Operations.SendItems.EndInvokeCore(SendItemsDele gate opDelegate, IAsyncResult asyncResult) w InsERT.Devices.Core.Operation`3.EndInvoke(TimeSpan timeout) w InsERT.Devices.Drivers.Core.DeviceModelDriver.EndOperation(TimeSpan timeout) ---------- w InsERT.Mox.Devices.DevicesClient.InvokeDeviceOperation(String deviceName, IDeviceOperation operation, Action`1 callback) wInsERT.Moria.Urzadzenia.Core.ObslugaAsortymentuDlaUrzadzenia.Wykonaj OperacjeWyslaniaTowarowIOpakowan(UrzadzenieZewnetrzne urzadzenie, IEnumerable`1 towary, IEnumerable`1 opakowania, PostepOperacjiNaUrzadzeniu postep, Int32 maxProcent) w InsERT.Moria.Urzadzenia.Core.ObslugaAsortymentuDlaUrzadzenia.Synchro nizujListeTowarow(Int32 idKasyFiskalnej, IEnumerable`1 jednostkiMiaryAsortymentuIds, Boolean usun, Action`1 callback)------ --------------------------

op.zip

Link to postu
18 godzin temu, Piotr Tuszewicki napisał:

1. kasy Novitus Sento e - podczas próby synchronizacji pojawia się "Błąd - Kody PLU na urządzeniu nie są unikalne - Uruchom opcję zweryfikuj PLU w formatce urządzenia w sekcji asortyment" [...]

W zaistniałej sytuacji najprościej będzie wyczyścić bazę asortymentową w kasie (czyli wywołać operację Usuń asortyment z urządzenia - Ctrl+D na konfiguracji kasy) i wysłać dane asortymentu raz jeszcze (operacja "Synchronizuj asortyment" - Ctrl+S).

 

18 godzin temu, Piotr Tuszewicki napisał:

2. Sprawdzarki cen Elzab RLT

Za chwilę skontaktuje się z Panem Dział Pomocy Technicznej i prześle poprawiony sterownik urządzenia.

 

Link to postu
17 minut temu, Marek Pyznarski napisał:

W zaistniałej sytuacji najprościej będzie wyczyścić bazę asortymentową w kasie (czyli wywołać operację Usuń asortyment z urządzenia - Ctrl+D na konfiguracji kasy) i wysłać dane asortymentu raz jeszcze (operacja "Synchronizuj asortyment" - Ctrl+S).

Dziękuję za odpowiedź jednak niestety zgodnie z tym co napisałem już wykonałem tą czynność i nie pomogło. Usunąłem asortyment zarówno z pozycji programu jak i urządzenia.

Proszę o informację co jeszcze można z tym spróbować zrobić.

 

Link to postu
42 minuty temu, Piotr Tuszewicki napisał:

Proszę o informację co jeszcze można z tym spróbować zrobić.

W takim razie ciężko bez wglądu w dane stwierdzić, co może być przyczyną. Proszę o sprawdzenie jeszcze jednej rzeczy - być może na Pana danych są nadane zarówno kody PLU globalne w kartotece, jak i kody PLU dedykowane dla tej kasy. Być może zdarzyła się sytuacja, gdy towar X ma nadany PLU dla urządzenia, który dubluje PLU "kartotekowy" towaru Y.

 Proszę w Subiekcie wejść w edycję konfiguracji tej kasy fiskalnej i sprawdzić czy na dole zakładki "Podstawowe" widać oznaczoną poniżej sekcję:

11_10_11_000991.jpg.d94c92b9981a0913ebed76f1a442f988.jpg

Jeśli sekcja jest widoczna, proszę wcisnąć przycisk "Zweryfikuj PLU" i sprawdzić, czy nie pojawia się informacja o nieunikalnym kodzie, jak widać powyżej.

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...