Piotr Tuszewicki 0 Napisano 9 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. Witam, Po aktualizacji Nexo pro do wersji 17 pojawiły się problemy z synchronizacją asortymentu na urządzeniach. Zadałem pytanie przez formularz jednak nie mogę się doczekać odpowiedzi a mamy już nieaktualny asortyment na urządzeniach. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. 1. kasy Novitus Sento e - podczas próby synchronizacji pojawia się "Błąd - Kody PLU na urządzeniu nie są unikalne - Uruchom opcję zweryfikuj PLU w formatce urządzenia w sekcji asortyment" Z kasy zostały usunięte wszystkie towary i kody i błąd nadal występuje. Żadnych zmian w kasach nie wprowadzaliśmy. 2. Sprawdzarki cen Elzab RLT Podczas próby synchronizacji pojawia się poniższy komunikat: InsERT.Mox.Devices.ServiceException: Wystąpił wyjątek podczas wykonywania operacji sterownika: System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. Server stack trace: wInsERT.Devices.Drivers.CR.Elzab.ElzabCashRegisterExecutorBase.SendIt emsExecute(Article[] articles, Int32[] correctArticlesIndexes, Package[] packages, Int32[] correctPackagesIndexes, OperationResult result, Dictionary`2 businessParamsWithValues) w InsERT.Devices.Drivers.Core.CashRegister.SendItems(Article[] articles, Package[] packages, Dictionary`2 businessParamsWithValues) w System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink._PrivateProcessMe ssage(IntPtr md, Object[] args, Object server, Object[]& outArgs) w System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink.AsyncProcessMessa ge(IMessage msg, IMessageSink replySink) Exception rethrown at [0]: w System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.EndInvokeHelper(Message reqMsg, Boolean bProxyCase) w System.Runtime.Remoting.Proxies.RemotingProxy.Invoke(Object NotUsed, MessageData& msgData) wInsERT.Devices.Core.Operations.SendItemsDelegate.EndInvoke(IAsyncRes ult result) w InsERT.Devices.Core.Operations.SendItems.EndInvokeCore(SendItemsDele gate opDelegate, IAsyncResult asyncResult) w InsERT.Devices.Core.Operation`3.EndInvoke(TimeSpan timeout) w InsERT.Devices.Drivers.Core.DeviceModelDriver.EndOperation(TimeSpan timeout) ------------\\ Typ wyjątku serwisu: UnknownDeviceErrorException Wyjątek wewnętrzny: InsERT.Devices.Server.Client.Exceptions.ServiceException: Wystąpił wyjątek podczas wykonywania operacji sterownika: System.NullReferenceException: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu. Server stack trace: w InsERT.Devices.Drivers.CR.Elzab.ElzabCashRegisterExecutorBase.SendIt emsExecute(Article[] articles, Int32[] correctArticlesIndexes, Package[] packages, Int32[] correctPackagesIndexes, OperationResult result, Dictionary`2 businessParamsWithValues) w InsERT.Devices.Drivers.Core.CashRegister.SendItems(Article[] articles, Package[] packages, Dictionary`2 businessParamsWithValues) w System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink._PrivateProcessMe ssage(IntPtr md, Object[] args, Object server, Object[]& outArgs) w System.Runtime.Remoting.Messaging.StackBuilderSink.AsyncProcessMessa ge(IMessage msg, IMessageSink replySink) Exception rethrown at [0]: w System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.EndInvokeHelper(Message reqMsg, Boolean bProxyCase) w System.Runtime.Remoting.Proxies.RemotingProxy.Invoke(Object NotUsed, MessageData& msgData) wInsERT.Devices.Core.Operations.SendItemsDelegate.EndInvoke(IAsyncRes ult result) w InsERT.Devices.Core.Operations.SendItems.EndInvokeCore(SendItemsDele gate opDelegate, IAsyncResult asyncResult) w InsERT.Devices.Core.Operation`3.EndInvoke(TimeSpan timeout) w InsERT.Devices.Drivers.Core.DeviceModelDriver.EndOperation(TimeSpan timeout) ---------- w InsERT.Mox.Devices.DevicesClient.InvokeDeviceOperation(String deviceName, IDeviceOperation operation, Action`1 callback) wInsERT.Moria.Urzadzenia.Core.ObslugaAsortymentuDlaUrzadzenia.Wykonaj OperacjeWyslaniaTowarowIOpakowan(UrzadzenieZewnetrzne urzadzenie, IEnumerable`1 towary, IEnumerable`1 opakowania, PostepOperacjiNaUrzadzeniu postep, Int32 maxProcent) w InsERT.Moria.Urzadzenia.Core.ObslugaAsortymentuDlaUrzadzenia.Synchro nizujListeTowarow(Int32 idKasyFiskalnej, IEnumerable`1 jednostkiMiaryAsortymentuIds, Boolean usun, Action`1 callback)------ -------------------------- op.zip Link to postu
Marek Pyznarski 345 Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. 18 godzin temu, Piotr Tuszewicki napisał: 1. kasy Novitus Sento e - podczas próby synchronizacji pojawia się "Błąd - Kody PLU na urządzeniu nie są unikalne - Uruchom opcję zweryfikuj PLU w formatce urządzenia w sekcji asortyment" [...] W zaistniałej sytuacji najprościej będzie wyczyścić bazę asortymentową w kasie (czyli wywołać operację Usuń asortyment z urządzenia - Ctrl+D na konfiguracji kasy) i wysłać dane asortymentu raz jeszcze (operacja "Synchronizuj asortyment" - Ctrl+S). 18 godzin temu, Piotr Tuszewicki napisał: 2. Sprawdzarki cen Elzab RLT Za chwilę skontaktuje się z Panem Dział Pomocy Technicznej i prześle poprawiony sterownik urządzenia. Link to postu
Piotr Tuszewicki 0 Napisano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. 17 minut temu, Marek Pyznarski napisał: W zaistniałej sytuacji najprościej będzie wyczyścić bazę asortymentową w kasie (czyli wywołać operację Usuń asortyment z urządzenia - Ctrl+D na konfiguracji kasy) i wysłać dane asortymentu raz jeszcze (operacja "Synchronizuj asortyment" - Ctrl+S). Dziękuję za odpowiedź jednak niestety zgodnie z tym co napisałem już wykonałem tą czynność i nie pomogło. Usunąłem asortyment zarówno z pozycji programu jak i urządzenia. Proszę o informację co jeszcze można z tym spróbować zrobić. Link to postu
Marek Pyznarski 345 Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. 42 minuty temu, Piotr Tuszewicki napisał: Proszę o informację co jeszcze można z tym spróbować zrobić. W takim razie ciężko bez wglądu w dane stwierdzić, co może być przyczyną. Proszę o sprawdzenie jeszcze jednej rzeczy - być może na Pana danych są nadane zarówno kody PLU globalne w kartotece, jak i kody PLU dedykowane dla tej kasy. Być może zdarzyła się sytuacja, gdy towar X ma nadany PLU dla urządzenia, który dubluje PLU "kartotekowy" towaru Y. Proszę w Subiekcie wejść w edycję konfiguracji tej kasy fiskalnej i sprawdzić czy na dole zakładki "Podstawowe" widać oznaczoną poniżej sekcję: Jeśli sekcja jest widoczna, proszę wcisnąć przycisk "Zweryfikuj PLU" i sprawdzić, czy nie pojawia się informacja o nieunikalnym kodzie, jak widać powyżej. Link to postu
Piotr Tuszewicki 0 Napisano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. (edytowane) U nas tej opcji nie ma, jednak komunikat "Zweryfikuj PLU się pojawia" Edytowane 10 Listopada 2017 przez Piotr Tuszewicki Link to postu
Marek Pyznarski 345 Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. W takim razie bez wglądu w dane nie jesteśmy w stanie znaleźć przyczyny. Proszę o kontakt z Działem Pomocy Technicznej, jeśli jest Pan skłonny udostępnić swoje dane. Link to postu
Piotr Tuszewicki 0 Napisano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. Tak mogę udostępnić dane. Rzecz w tym, że do pomocy pisałem już na początku tygodnia, wysyłałem transmisję danych i do dziś nie mam odpowiedzi a asortyment już mocno nieaktualny w urządzeniach. Co jeszcze można zrobić? Link to postu
Marek Pyznarski 345 Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. Sprawdzał Pan katalog spam? Dzisiaj na pewno wysyłaliśmy Panu poprawiony sterownik do sprawdzarki o 10:36 na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Link to postu
Piotr Tuszewicki 0 Napisano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. Niestety wiadomości nie ma. Link to postu
Piotr Tuszewicki 0 Napisano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. Sprawdzarki zrobione - otrzymałem sterownik. Link to postu
Arkadiusz Mazur 0 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. Ma Pan problem z powielonymi kodami kreskowymi. Szczegóły wysłałem na PW i na maila, który podał Pan w zgłoszeniu. Pozdrawiam A.Mazur Link to postu
Piotr Tuszewicki 0 Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 w Problem z synchronizacją asortymentu po aktualizacji. Zgadza się. sprawa rozwiązana dziękuję uprzejmie. Link to postu
Polecane posty