Skocz do zawartości

scenariusz obslugi klienta kilka pytan

Polecane posty

witam,

Gestor nexo pro wraz z subiektem nexo pro. Kilka pytan odnosnie scenariusza obslugi klienta:

1. Mam ustawiony scenariusz z odpowiedziami automatycznymi (mail i sms) dla klienta. Scenariusz wyglada tak:

image.thumb.png.f32da6b8a4f7e7432679159c5271f80f.png

Na pierwszym etapie mam wysylke maila do klienta oraz sms. Niestety, gdy tworze zlecenie serwisowe to nie wysyla mi sie automatycznie mail oraz nie wysyla sie automatycznie sms do klienta. Dopiero jak zmienie etap na kolejny to taka wysylka jest automatyczna. Pytanie: jesli na pierwszym etapie mam wysylke automatyczna to nie bedzie ona realizowana?

2. Dodaje dokument zelcenia serwisowego. Czy w oknie wydruku da sie zaznaczyc automatyczna wysylke na maila i sms wraz z domyslnym szablonem? Niestety w typach dokumentow nie widze zlecenia serwisowego.

image.png.77ae3715d8eb586348333f96ab8811ea.png

3 czy w szablonach wiadomosci sms i wiadomosci pocztowych mozna dodac nr telefonu opiekuna ze zlecenia serwisowego? nigdzie nie widze takiego pola. Ewentualnie nr pracownika przypisanego do zlecenia? Czesto zdarza sie tak ze inny pracownik chcialby wyslac smsa w imieniu osoby ktora prowadzi sprawe a uzywam dostepnego pola nr telefonu uzytkownik zalogowany.

 

Bede wdzieczny za podpowiedz.

Link to postu

Dzień Dobry,

1. Wiadomości SMS i e-mail zostają utworzone gdy następuje zapis zlecenia serwisowego z etapem do którego w scenariuszu obsługi klienta są przypisane odpowiednie szablony. Jeśli w parametrach zleceń serwisowych będzie Pan miał ustawienia jak niżej to wiadomości po utworzeniu będą przekazywane do skrzynek nadawczych i wysłane przy pierwszej możliwej synchronizacji.

image.png.0b3ab396ffc0e279972fa9bfe52ea718.png

 

2. W parametrach zlecenia serwisowego można ustawić wysłanie e-maila dla nowych zleceń serwisowych (przyjęcie zlecenia serwisowego), jednak bez możliwości przypisania domyślnego szablonu. Zlecenie serwisowe w typach dokumentów pojawi się w wersji 30tej, jednak bez zakładki wydruki. Dodamy do jednej z kolejnych wersji.

3. Takich autotekstów nie ma - uzupełnimy. Proszę pamiętać, że za pomocą Sfery nexo można dodawać swoje własne autoteksty.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...