Skocz do zawartości

POTWIERDZENIE STATUSU VAT

Polecane posty

10 godzin temu, Agata Ptaszyńska napisał:

U mnie też nie działa (wersja 1.61 HF 2), ale u klienta, który nie aktualizował programu do 1.61 działa. Więc śmiem twierdzić, że to nie jest wina serwerów MF

 

14 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

Nikt inny spośród tysięcy/dziesiątek tysięcy użytkowników nie zgłaszał problemu, u mnie też działa, więc nie podejrzewam błędu programu... Być może to był chwilowy problem ?

W momencie wykonywania przeze mnie testów (wczoraj, przed pierwszą odpowiedzią w tym wątku oraz przed chwilą), na najnowszej wersji programu (1.61 SP1) sprawdzenie wykonało się poprawnie...

Link to postu

Miałem ten sam problem, dodatkowo nie mogłem też sprawdzić statusu na stronie podatki.gov.pl, dostawałem komunikat na czerwonym pasku "Wystąpił nieoczekiwany błąd serwera".

Okazało się że problem był z łączem kablowym, bo dla testów uruchomiłem hotspota z komórki i tutaj wszystko działało jak trzeba. Po telefonie do operatora, zresetowali mi łącze i zmienili IP (mam stałe) i wszystko zaczęło działać.

Zastanawiam się czy serwer ministerstwa nie ma jakiegoś limitu zapytań dla IP.

  • Dziękuję 1
Link to postu
58 minut temu, Dagmara Kubowicz napisał:

u mnie nie… podobnie jak wyszukiwarka https://www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka/

U mnie też tak było, a na telefonie strona MF normalnie działała. Teraz wiem, że to nie wina programu tylko IP internetu.

W moim przypadku wystarczyło zrestartować ruter. Inni pisali, że u dostawcy internetu zmienili nr IP i też zadziałało.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...