Barbara Kornatowska 0 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Problem z uruchomieniem Rewizora Witam Zainstalowałem sobie jakiś czas temu Rewizora Nexo i pozostawiłem bez rejestracji. Teraz trafił się klient i chciałem go odpalić a w kreatorze wstępnym otrzymuję komunikat, że "limit czasu pracy z programem został wyczerpany". Ponowna instalacja raczej odpada, ponieważ z reszty pakietu ( Rachmistrz, Biuro, Subiekt i Gratyfikant ) korzystam na bieżąco. Jest jakieś, proste lub nie, rozwiązanie tej sytuacji ? Pozdrawiam. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Problem z uruchomieniem Rewizora Prawdopodobnie próbują Państwo uruchomić 45-dniowy podmiot testowy lub mają zapamiętany taki podmiot, na którym zakończył się okres próbny. Jeżeli podmiot jest zapamiętany, to proszę uruchomić program, przytrzymując jednocześnie klawisz CTRL, a następnie w oknie Wybór podmiotu, z listy rozwijanej wybrać opcję Nowy podmiot. Link to postu
Barbara Kornatowska 0 Napisano 20 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Problem z uruchomieniem Rewizora Bardzo dziękuję, pomogło ? Czy system zamówień już działa ? Chciałem uaktualnić licencje. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Problem z uruchomieniem Rewizora Jeżeli można byłoby doprecyzować pytanie? Mowa o abonamencie do programu, aktualizacji wersji aplikacji czy jeszcze o czymś innym? Link to postu
Barbara Kornatowska 0 Napisano 20 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Problem z uruchomieniem Rewizora Chodzi o zakup przedłużenia licencji bezpośrednio z programu. Link to postu
Przemysław Werner 393 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Problem z uruchomieniem Rewizora Jeżeli mają Państwo problem z opcjami internetowymi z poziomu programu, to abonament zawsze można zakupić bezpośrednio z Marketu InsERT. Link to postu
Polecane posty