Skocz do zawartości

Problem z uruchomieniem Rewizora

Polecane posty

Witam

Zainstalowałem sobie jakiś czas temu Rewizora Nexo i pozostawiłem bez rejestracji. Teraz trafił się klient i chciałem go odpalić a w kreatorze wstępnym otrzymuję komunikat, że "limit czasu pracy z programem został wyczerpany". Ponowna instalacja raczej odpada, ponieważ z reszty pakietu ( Rachmistrz, Biuro, Subiekt i Gratyfikant ) korzystam na bieżąco. Jest jakieś, proste lub nie, rozwiązanie tej sytuacji ?

Pozdrawiam.

 

Link to postu

Prawdopodobnie próbują Państwo uruchomić 45-dniowy podmiot testowy lub mają zapamiętany taki podmiot, na którym zakończył się okres próbny.

Jeżeli podmiot jest zapamiętany, to proszę uruchomić program, przytrzymując jednocześnie klawisz CTRL, a następnie w oknie Wybór podmiotu, z listy rozwijanej wybrać opcję Nowy podmiot.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...