Izabela Dąbrowska 2 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 w Międzyokresowe koszty dzień dobry, chciałabym zaproponować nową funkcjonalność, która by nam księgowym ulepszyła pracę, a mianowicie stworzenie funkcjonalności (zakładki) międzyokresowych kosztów. Fajnie jakby można było wpisać nr faktury, okres na jaki ma być podzielony koszt i jakby automat dzielił kwotę (podobnie tak jak amortyzację). czy rozważają Państwo w ogóle taką funkcjonalność? (rewizor, rachmistrz). 1 Link to postu
Roman Budzisz 284 Napisano 24 Marca 2020 Udostępnij Napisano 24 Marca 2020 w Międzyokresowe koszty Dzień dobry. Tak, mamy odnotowaną taką sugestię na przyszłość. Niestety nie w najbliższych wersjach. Niemniej, można do tego wykorzystać automatyczne pieczęcie księgowe: Odkładać na kontach pomocniczych wartości międzyokresowych rozliczeń i dekretować raz w miesiącu z wykorzystaniem odpowiednio zdefiniowanej pieczęci. Link to postu
Polecane posty