Tomasz Obszański 0 Napisano 27 Marca 2020 Udostępnij Napisano 27 Marca 2020 w Pełny adres e-mail z Sello do Subiekta. Hej, co robić, aby zamówienia wysyłane do Subiekta miały pełny adres mailowy klienta? U nas wygląda to tak: zamówienia z Sello są fakturowane w Subiekcie, paczka jest tworzona w Smart Paczce na podstawie zamówienia z Subiekta, w tej chwili adres mailowy jest skrócony przez co nie spełniamy wymogów do nowej wysyłki Allegro DPD. Pozdrawiam. Cytuj Link to postu
Marcin Leplawy 6 Napisano 27 Marca 2020 Udostępnij Napisano 27 Marca 2020 w Pełny adres e-mail z Sello do Subiekta. do subiekta jest przekazywany tzw adres bez + ja do exportu danych przepisałem kwerędę pobierającą dane bezpośrednio z bazy sello a nie z zubiekta Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.