Skocz do zawartości

Pełny adres e-mail z Sello do Subiekta.

Polecane posty

Hej, co robić, aby zamówienia wysyłane do Subiekta miały pełny adres mailowy klienta? U nas wygląda to tak:

zamówienia z Sello są fakturowane w Subiekcie, paczka jest tworzona w Smart Paczce na podstawie zamówienia z Subiekta, w tej chwili adres mailowy jest skrócony przez co nie spełniamy wymogów do nowej wysyłki Allegro DPD.

Pozdrawiam.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...