Skocz do zawartości

Aktualizacja 2020.03

Polecane posty

Informujemy, że w dniu 31 marca 2020 między godziną 4:00, a 5:00 rano, planujemy wdrożenie nowej wersji Subiekta 123.

W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: 

  • Wydruki EKO - możliwość wyłączenia cieniowania na wydruku,
  • Dodanie obsługi schemy JPK_V7M oraz JPK_V7K w zakresie części ewidencyjnej,
  • Obsługa oznaczeń grup towarowych JPK w kartotece produktów oraz na dokumentach,
  • Obsługa oznaczeń transakcji JPK na dokumentach,
  • Poprawa znanych błędów i problemów.
Link to postu
24 minuty temu, Anna Kuczyńska napisał:

Czy możliwe, że opublikowanie nowej wersji spowodowało, że nie wygenerowały się faktury cykliczne z datą wystawienia 31 marca ? Zawsze rano w ostatnim dniu roboczym już były, a dzisiaj nie wygenerowała się ani jedna,

Proszę jeszcze poczekać. Dzisiejszy proces generowania faktur cyklicznych jeszcze trwa. W pierwszy i ostatni dzień miesiąca jest generowanych bardzo dużo faktur, przez co trwa to znacznie dłużej.

Link to postu
1 godzinę temu, Michał Pawlik napisał:

Czy planują Państwo wprowadzenie mailowych przypomnień o niezapłaconych fakturach? 

Tak, mamy w planach dodanie takiej funkcji. Być może uda się to zrobić do końca pierwszej połowy tego roku.

 

7 minut temu, Mateusz Lorych napisał:

Przy pobieraniu danych klienta na podstawie nr NIP, który w nazwie ulicy ma nazwę wsi i ulicę w polu "ulica" pojawia się tylko nr budynku a w nazwie miejscowości poczty pojawia się nazwa wsi.

Znają Państwo ten problem?

Nie znamy tego problemu. Proszę w wiadomości prywatniej przekazać mi przykładowy numer NIP, którego dotyczy problem. Zobaczymy co będziemy mogli z tym zrobić.

Link to postu
5 minut temu, Dawid Polok napisał:

Proszę o pomoc, po aktualizacji nie potrafię dodać prawidłowo produktów - chcę dodać usługę - nie mam do wyboru rodzaju (usługa czy towar), dodatkowo po wpisaniu nazwy produktu w polu nazwa nie ma możliwości zapisania - jest komunikat że jest nieprawidłowa nazwa towaru....

Dzień dobry

Proszę zacząć od przeładowania strony kombinacją Ctrl+F5. Jeśli problem nadal będzie występować to proszę o dodatkowe informacje: przeglądarka i wersja przeglądarki, system operacyjny, którego Pan używa. Bardzo przydatne będą też zrzuty ekranu prezentujące problem.

Link to postu
28 minut temu, Dawid Polok napisał:

Przesyłam zrzuty ekranu. Kombinacja ctrl+F5 nie wywołuje żadnego działania. Przeglądarkę mam Microsoft Edge, nie mam pojęcia jaką wersję. Windows 10

Problem występuje na starszych wersjach Microsoft Edge. Proszę zaktualizować przeglądarkę do nowej wersji https://support.microsoft.com/en-us/help/4501095/download-the-new-microsoft-edge-based-on-chromium i problem powinien się rozwiązać.

W najbliższym czasie postaramy się opublikować poprawkę, która rozwiąże problem też na starszych wersjach przeglądarki.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...