Skocz do zawartości

Taki interfejs nie jest obsługiwany

Polecane posty

Witam

Od tygodnia po uruchomieniu Subiekta GT na kliencie, program działa przez 1-2min. Później przestaje reagować tzn. nie można wyświetlić np. faktur zakupu, kontrahentów. Nie można przejść pomiędzy kartotekami. Wyświetla się wtedy komunikat "Subiekt GT Taki interfejs nie jest obsługiwany". Pomaga zamknięcie Subiekta i uruchomienie ponowne. Znów przez 2 min działa, później to samo. Windows 10 działa prawidłowo, tzn. problem z Subiektem nie wpływa na pracę pozostałych aplikacji i systemu.

Problem jest tylko na jednej końcówce, na pozostałych i serwerze jest ok. Sieć jest cały czas dostępna, nawet wtedy kiedy są w/w problemy z Subiektem. Serwer cały czas odpowiada na pingi i jego zasoby są dostępne. Komputer technicznie sprawny.

Subiekt GT 1.48 SP2 (1.4803.30.3984)

Zastanawiam się, czy jakaś aktualizacja W10 nie spowodowała tych problemów. Przeinstalowanie Subiekta GT nic nie dało, wszystkie dostępne aktualizacje W10 są zainstalowane.

Proszę o pomoc.

Marcin

Edytowane przez Marcin Krysiak
  • Lubię to 1
Link to postu
  • 3 miesiące temu...
  • 1 rok później...
W dniu 17.07.2021 o 16:49, Ireneusz Bik napisał:

U nas od wczoraj to samo. Zaraz po aktualizacji systemu Windows, Subiekt zaczął się wieszać. Po minucie nie działa pasek narzędzi i wyskakuje komunikat "Taki interfejs nie jest obsługiwany", "Stan abonamentu nie znany", a po dłuższej chwili "Brak serwisu logującego". 

Jaka jest to wersja programu Subiekt GT? Jaki Windows? Czy na podmiocie próbnym jest ta sama sytuacja?

Link to postu
3 minuty temu, Kamil Goleń napisał:

Jaka jest to wersja programu Subiekt GT? Jaki Windows? Czy na podmiocie próbnym jest ta sama sytuacja?

Problem został już rozwiązany.  Pomogło resetowanie ustawień do stanu początkowego w Windows 10 oraz ponowne zainstalowanie Subiekta. Widocznie był to błąd aktualizacji systemu Windows.

  • Dziękuję 1
Link to postu
  • 2 lata później...

Dzień dobry,

 

Od kilku dni męczę się z podobnym problemem. Wersja Insert GT to 1.79 HF3 (1.7903.3.5954), system Win 10 z aktualnymi poprawkami i odinstalowanymi.

 

System już był przywracany do stanu początkowego, sam pakiet Insert też już był odinstalowany i zainstalowany ponownie.

 

Czy ktoś ma podobny problem? Jak go rozwiązać?

 

Pojawiające się komunikaty takie jak wyżej, tj. taki interfejs nie jest obsługiwany, brak serwisu logującego.

 

Proszę o pomoc.

Ewelina

 

Link to postu
  • 8 miesięcy temu...

Widziałem tą instrukcję ale wyłączanie, włączanie nie pozwala na instalację frameworka (cały czas ten sam komunikat "zainstalowana taka sama lub nowsza wersja"). Narzędzie do naprawy .net framework'a (ze strony MS) nic nie naprawia. Jestem w kropce. Oczywiście SubiektGT w dalszym ciągu zgłasza ten sam błąd podczas fiskalizacji paragonu.

 

Edytowane przez Damian Uruszczak
Link to postu

OK. Problem ustąpił po:

1. Odinstalowanie pakietu Subiekt.

2. Wyłączenie .NET Frameworków 3.5 oraz 4.8

3. Uruchomienie narzędzia Dot Net Framework  repair tool https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/narzędzie-do-naprawy-microsoft-net-framework-jest-dostępne-942a01e3-5b8b-7abb-c166-c34a2f4b612a

4. Instalacja pakietu Insert.

 

Edytowane przez Damian Uruszczak
  • Dziękuję 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...