Marcin Krysiak 1 Napisano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2020 w Taki interfejs nie jest obsługiwany (edytowane) Witam Od tygodnia po uruchomieniu Subiekta GT na kliencie, program działa przez 1-2min. Później przestaje reagować tzn. nie można wyświetlić np. faktur zakupu, kontrahentów. Nie można przejść pomiędzy kartotekami. Wyświetla się wtedy komunikat "Subiekt GT Taki interfejs nie jest obsługiwany". Pomaga zamknięcie Subiekta i uruchomienie ponowne. Znów przez 2 min działa, później to samo. Windows 10 działa prawidłowo, tzn. problem z Subiektem nie wpływa na pracę pozostałych aplikacji i systemu. Problem jest tylko na jednej końcówce, na pozostałych i serwerze jest ok. Sieć jest cały czas dostępna, nawet wtedy kiedy są w/w problemy z Subiektem. Serwer cały czas odpowiada na pingi i jego zasoby są dostępne. Komputer technicznie sprawny. Subiekt GT 1.48 SP2 (1.4803.30.3984) Zastanawiam się, czy jakaś aktualizacja W10 nie spowodowała tych problemów. Przeinstalowanie Subiekta GT nic nie dało, wszystkie dostępne aktualizacje W10 są zainstalowane. Proszę o pomoc. Marcin Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez Marcin Krysiak 1 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 161 Napisano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2020 w Taki interfejs nie jest obsługiwany To nie jest problem do rozwiązywania przez forum, możliwości jakie widzę: kontakt z serwisantem, aby spróbował zdiagnozować problem w miejscu występowania reinstalacja systemu operacyjnego Link to postu
Marcin Krysiak 1 Napisano 4 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2020 w Taki interfejs nie jest obsługiwany (edytowane) Może jednak ktoś miał podobny problem? Nie rozumiem dlaczego problem nie jest do rozwiązania przez to forum? Chyba po to to forum zostało założone, żeby pomagać innym. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez Marcin Krysiak Link to postu
Wioleta Jasińska 0 Napisano 16 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2020 w Taki interfejs nie jest obsługiwany u mnie to samo @Marcin Krysiak dodatkowo po tych kilku minutach Subiekt twierdzi ze "Stan abonamentu nieznany" co ciekawe na 2 pozostalych kompach dziala poprawnie udalo ci sie rozwiazac problem ? Link to postu
Ireneusz Bik 1 Napisano 17 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2021 w Taki interfejs nie jest obsługiwany U nas od wczoraj to samo. Zaraz po aktualizacji systemu Windows, Subiekt zaczął się wieszać. Po minucie nie działa pasek narzędzi i wyskakuje komunikat "Taki interfejs nie jest obsługiwany", "Stan abonamentu nie znany", a po dłuższej chwili "Brak serwisu logującego". Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 19 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2021 w Taki interfejs nie jest obsługiwany W dniu 17.07.2021 o 16:49, Ireneusz Bik napisał: U nas od wczoraj to samo. Zaraz po aktualizacji systemu Windows, Subiekt zaczął się wieszać. Po minucie nie działa pasek narzędzi i wyskakuje komunikat "Taki interfejs nie jest obsługiwany", "Stan abonamentu nie znany", a po dłuższej chwili "Brak serwisu logującego". Jaka jest to wersja programu Subiekt GT? Jaki Windows? Czy na podmiocie próbnym jest ta sama sytuacja? Link to postu
Ireneusz Bik 1 Napisano 19 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2021 w Taki interfejs nie jest obsługiwany 3 minuty temu, Kamil Goleń napisał: Jaka jest to wersja programu Subiekt GT? Jaki Windows? Czy na podmiocie próbnym jest ta sama sytuacja? Problem został już rozwiązany. Pomogło resetowanie ustawień do stanu początkowego w Windows 10 oraz ponowne zainstalowanie Subiekta. Widocznie był to błąd aktualizacji systemu Windows. 1 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 21 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2021 w Taki interfejs nie jest obsługiwany Dziękuję bardzo za informacje o rozwiązaniu problemu! Link to postu
Ewelina Edelman 0 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego w Taki interfejs nie jest obsługiwany Dzień dobry, Od kilku dni męczę się z podobnym problemem. Wersja Insert GT to 1.79 HF3 (1.7903.3.5954), system Win 10 z aktualnymi poprawkami i odinstalowanymi. System już był przywracany do stanu początkowego, sam pakiet Insert też już był odinstalowany i zainstalowany ponownie. Czy ktoś ma podobny problem? Jak go rozwiązać? Pojawiające się komunikaty takie jak wyżej, tj. taki interfejs nie jest obsługiwany, brak serwisu logującego. Proszę o pomoc. Ewelina Link to postu
Dariusz Nowak 128 Napisano 5 Marca Udostępnij Napisano 5 Marca w Taki interfejs nie jest obsługiwany Proszę o informacje, od kiedy pojawiły się te problemy i kiedy aktualizowała Pani programy InsERT GT? Link to postu
Polecane posty