Marcin T 3 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 w problem z Webtrucker INPOST Witam. Od piątku mam problem z wysłaniem paczek do Webtruckera INPOST- umowa zwykła. Jest tylko informacja OFERTA WYBRANA. Od piątku nie miałem też w ogóle dostępu do swojego konta (info przy próbie logowania- konto nie istnieje) po czym zadzwoniłam do przedstawiciela inpost, hasło zostało zrestartowane- mam juz dostęp do Webtruckera ale cały czas ten sam błąd. Proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 759 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 w problem z Webtrucker INPOST Proszę to również zgłosić do InPostu. Przesyłki tworzone przez API utykają w takim statusie czasami. Znane nam powody: brak środków na koncie InPost dla kont prepaidowych niepoprawna konfiguracja konta InPost (brak przypisania dostępności np. usługi paczkomatów) - tutaj kontakt z InPostem zazwyczaj załatwia sprawę Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.