Skocz do zawartości

Problem z obsługą pola "Sposób dostawy" na zamówieniach

Polecane posty

Przy każdym zamówieniu od klienta w naszym procesie obsługi klienta wymagamy podania przez sprzedawcę uzgodnionego z klientem Sposobu dostawy. Jest ono bardzo ważne ponieważ prawie 90% zamówień jest umawiana na dowóz po skompletowaniu zamówienia. 

Niestety  obsługa tego pola ciągle nie jest dopracowana w nexo.

Podstawowe problemy to:

- brak możliwości ustawienia wymagalności tego pola przy zapisywaniu zamówienia (pracownicy zapominają często o przypisaniu ustaleń przez co klienci mają pretensje że np nie dowieziemy zamówionych mebli w ustalonej cenie). 

- w konfiguracji widoku zamówień brak możliwości wystawienia kolumny, filtrowania i grupowania  wg tego pola  (nie można więc sprawnie przeglądać np skompletowanych zamówień w celu umawiania klientów na odbiór lub transport wg ustalonego sposobu dostawy)

- brak możliwości odfiltrowania zamówień wg ustalonego sposobu dostawy (brak filtra) na formatce

- brak jest również możliwości wystawienia samej miejscowości dostawy na liście zamówień (usprawniło by to znacznie grupowanie zamówień wg kierunków transportowych (po miejscowościach), obecnie jest prezentowany wyłącznie cały adres dostawy)

Żeby sprawdzić jakie są ustalenia z klientem trzeba za każdym razem edytować lub podglądać konfigurację zamówienia od wewnątrz.

 

Poniżej przykładowe Sposoby dostawy używane do ustaleń przy składaniu zamówień.

 

image.png.2be3cf9e2bc375eea7873b2c88e68abd.png

Link to postu
Dnia 8.04.2020 o 01:24, Krzysztof Owczarek napisał:

brak możliwości ustawienia wymagalności tego pola przy zapisywaniu zamówienia

Na ten moment nie planujemy wprowadzenia funkcjonalności.

Dnia 8.04.2020 o 01:24, Krzysztof Owczarek napisał:

w konfiguracji widoku zamówień brak możliwości wystawienia kolumny, filtrowania i grupowania  wg tego pola

edit: Kolumna „Sposób dostawy” dodana w wersji 30 InsERT nexo.

image.png.2388d3f51958b83a6f1c72deee8c9b36.png

Dnia 8.04.2020 o 01:24, Krzysztof Owczarek napisał:

brak możliwości odfiltrowania zamówień wg ustalonego sposobu dostawy (brak filtra) na formatce

Czy pisze Pan o tym filtrze?

image.thumb.png.441d701815c6417222b70ece71f43edc.png

Dnia 8.04.2020 o 01:24, Krzysztof Owczarek napisał:

brak jest również możliwości wystawienia samej miejscowości dostawy na liście zamówień

Na ten moment nie ma takiej możliwości, ale zapisaliśmy sugestię do rozważenia w przyszłych wersjach.

Edytowane przez Przemysław Werner
  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...