Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2020 w Wysyłka e-maila z ofertą w odpowiedzi na ostatnią korespondencję z klientem (edytowane) Wygląda na to, ze dziś będę gasił tu światło, nie pierwszy i ostatni raz! Do rzeczy: Znakomitą większość (jeśli nie wszystkie) oferty wysyłamy klientom mailem. Generalnie zwykle zanim dojdzie do etapu zamówienia (wystawienia ZK) jest kilka interakcji z klientem gdzie ta oferta jest "dopracowywana" bo klient ma wiele życzeń po drodze i np. zmienia ilość na danej pozycji, zmienia wybór produktu, rodzaj dostawy, dokłada lub ujmuje dodatki do produktu głównego itd. Mówiąc obrazowo, oferta żyje i dzieje się. W NEXO jest wygodna funkcja DRUKUJ, z pozycji której można wysłać dokument np. Oferty w PDF jako załącznik, tylko szkopuł w tym, że można wysłać go tylko w nowej wiadomości. Powyższe nie jest szczęśliwym rozwiązaniem z wielu powodów, najważniejszy jest taki, że oferta powstaje de facto w odpowiedzi na listę życzeń, którą chwile wcześniej klient zawarł nam wprost w mailu. Wysyłając zatem nowego maila (jeśli chcemy skorzystać z funkcji DRUKUJ), trzeba przełączać się do starej wiadomości a odpowiadać w nowym mailu, to oczywiscie też nie jest szczęśliwe bo klient mógł zapomnieć swoje pytania z poprzedniego maila. Można też w jednym mailu wysłać ofertę a w drugim udzielić odpowiedzi no ale to znów rozpycha nam ilość konwersacji z klientem. Aby uniknąć takich akcji, ostatecznie każdą ofertę zapisujemy na pulpicie a następnie załączamy w odpowiedzi na ostatnią wiadomość od klienta. Niby to drobiazg a przy wielu ofertach taka klikanina naprawdę boli i zaśmieca dodatkowo dziesiątkami dokumentów każdego dnia pulpit. Rozwiązania widzę dwa (idealnie byłoby mieć oba, ale jeśli jedno wdrożycie to już będzie błogo. 1. Dołóżcie proszę w oknie DRUKUJ pole typu check box (analogiczne do: Załącz dokument w treści e-maila), gdzie podczas wysyłki użytkownik zdecyduje czy ten aktualnie generowany załącznik w PDF mam załączyć w odpowiedzi do ostatniej wiadomości od klienta. 2. Dołóżcie klawisz "skopiuj do schowka załącznik" i wówczas podczas tworzenia nowej wiadomości EA powinna być możliwość wklejenia jej poprzez CTRL+V. Edytowane 10 Kwietnia 2020 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
InsERT Napisano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2020 w Wysyłka e-maila z ofertą w odpowiedzi na ostatnią korespondencję z klientem Witam! W formatce wiadomości pocztowej znajduje się operacja "Dodaj powiązany obiekt -> Dokument" w menu "Załączniki". W Pana przypadku można by odpowiedzieć na ostatni mail użytkownika, powiązać wiadomość z utworzoną ofertą i następnie wywołać ww operację. Dokument dołączy się jako załącznik. Czy taki scenariusz spełnia Pańskie potrzeby? Pozdrawiam! Link to postu
Polecane posty