Skocz do zawartości

Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu

Polecane posty

Witam, wczoraj zaktualizowaliśmy Nexo Pro do wersji 30.0.2 i niby wszystko działało (nie przetestowałem niestety drukowania / dodawania dokumentów), ale jak zaczęliśmy pracować to zamówienia / operacje / paragony pokazują poniższy komunikat. 

Mamy Jeszcze Gestora Nexo PRO w starej wersji z licencją do 06-10-2018. Podobne tematy znalazłem dotyczące sello, ale my nie korzystamy :| jakiś pomysł o co może chodzić? Pojawia się to przy próbie wydrukowania / ysłania maila / wystawienia paragonu...

 

Znalazłem taki wątek. Przeglądam wszystkie parametry, ale póki co wszystko ma jakąś wartość i nigdzie nie ma oznaczenia, że coś jest wymagane/nie działa... ?

obraz.png.24a9e98c8519e7b532348c359b31e8d7.png

Edytowane przez Jakub Z
Link to postu

W sumie dodałem temat w subiekt nexo, a to chyba bardziej temat techniczny. wczoraj zaktualizowaliśmy Nexo Pro do wersji 30.0.2 i niby wszystko działało, ale jak zaczęliśmy pracować to zamówienia / operacje / paragony pokazują poniższy komunikat. 

Mamy Jeszcze Gestora Nexo PRO w starej wersji z licencją do 06-10-2018. Podobne tematy znalazłem dotyczące sello, ale my nie korzystamy :| jakiś pomysł o co może chodzić? Pojawia się to przy prawie każdej czynności (paragon / oferty / zamowienia / drukuj) :(obraz.png.4e16351805fbe8fcf4f323d0993e6fd1.png

 

Znalazłem poniższy wątek, ale przejrzałem parametry i nie znalazłem czegoś co po przełączeniu by naprawiło działanie subiekta. Mam starego gestora nexo PRO (tylko do wersji z 2018 roku) zastanawiam się czy to nie on może powodować jakieś problemy... Jakieś podpowiedzi o co może chodzić? Nie było żadnych błędów przy aktualizacjach :/

 

 

 

EDIT: Okazuje się że inny user (mniejsze uprawnienia) może drukować paragony/na drukarce itd. a ja jako Admin takich uprawnień nie mam... Tamten User używa WIN 7, ja WIN10... w sumie to nie wiem :|

 

Ktoś coś podpowie/pomoże? bo błąd jest na tyle ogólny że nie mam pojęcia gdzie i czego szukać...

Edytowane przez Jakub Z
Link to postu

Proszę zdearchiwizować dane sprzed aktualizacji do podmiotu o nowej nazwie (bez nadpisywania istniejącego podmiotu) i ten nowy podmiot ponownie zaktualizować, a następnie sprawdzić, czy problem się powtarza.

Jeżeli przywrócenie i ponowna aktualizacja nie przyniesie rezultatu, to proszę podesłać logi do analizy przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem INS-483452.

Lokalizacja logów:

  • %LOCALAPPDATA%\InsERT\InsLauncherLogs,
  • %LOCALAPPDATA%\InsERT\Logs.

Ostatnim rozwiązaniem może być przesłanie bazy danych do analizy, ale o dane poproszę dopiero po otrzymaniu i braku przyczyny w logach.

 

Edytowane przez Przemysław Werner
Link to postu
55 minut temu, Przemysław Werner napisał:

proszę podesłać logi do analizy przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem INS-483452.

Lokalizacja logów:

  • %LOCALAPPDATA%\InsERT\InsLauncherLogs,
  • %LOCALAPPDATA%\InsERT\Logs.

Dodatkowo może Pan dołączyć dane diagnostyczne.

  • Dziękuję 1
Link to postu

Podesłał Pan logi pod inny nr zgłoszenia, dlatego na wstępie proszę pilnować, aby podsyłać pod ten, który podajemy na forum - przyspiesza to nam pracę ;) Odnośnie problemu - czy w Parametrach wydruku w nexo jest wskazana jakaś drukarka? Jeśli nie proszę wskazać i sprawdzić, czy pomogło. Jeśli problem nie ustąpi to proszę zmienić domyślną drukarkę ustawioną w systemie Windows.

Edytowane przez Jacek Magiera
  • Dziękuję 1
Link to postu

Ha! Pomogło. (nie było domyślnej drukarki w systemie - chyba się skasowała) a w parametrach wydruku była ustawiona jako "domyślna windows".

Super dziękuję! :)

Edit: Ach i przepraszam za inne nr zgłoszeń;) jestem w trybie uczenia się :P

Edytowane przez Jakub Z
  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...