Jakub Z 3 Napisano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu (edytowane) Witam, wczoraj zaktualizowaliśmy Nexo Pro do wersji 30.0.2 i niby wszystko działało (nie przetestowałem niestety drukowania / dodawania dokumentów), ale jak zaczęliśmy pracować to zamówienia / operacje / paragony pokazują poniższy komunikat. Mamy Jeszcze Gestora Nexo PRO w starej wersji z licencją do 06-10-2018. Podobne tematy znalazłem dotyczące sello, ale my nie korzystamy jakiś pomysł o co może chodzić? Pojawia się to przy próbie wydrukowania / ysłania maila / wystawienia paragonu... Znalazłem taki wątek. Przeglądam wszystkie parametry, ale póki co wszystko ma jakąś wartość i nigdzie nie ma oznaczenia, że coś jest wymagane/nie działa... ? Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez Jakub Z Link to postu
Jakub Z 3 Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu (edytowane) W sumie dodałem temat w subiekt nexo, a to chyba bardziej temat techniczny. wczoraj zaktualizowaliśmy Nexo Pro do wersji 30.0.2 i niby wszystko działało, ale jak zaczęliśmy pracować to zamówienia / operacje / paragony pokazują poniższy komunikat. Mamy Jeszcze Gestora Nexo PRO w starej wersji z licencją do 06-10-2018. Podobne tematy znalazłem dotyczące sello, ale my nie korzystamy jakiś pomysł o co może chodzić? Pojawia się to przy prawie każdej czynności (paragon / oferty / zamowienia / drukuj) Znalazłem poniższy wątek, ale przejrzałem parametry i nie znalazłem czegoś co po przełączeniu by naprawiło działanie subiekta. Mam starego gestora nexo PRO (tylko do wersji z 2018 roku) zastanawiam się czy to nie on może powodować jakieś problemy... Jakieś podpowiedzi o co może chodzić? Nie było żadnych błędów przy aktualizacjach EDIT: Okazuje się że inny user (mniejsze uprawnienia) może drukować paragony/na drukarce itd. a ja jako Admin takich uprawnień nie mam... Tamten User używa WIN 7, ja WIN10... w sumie to nie wiem Ktoś coś podpowie/pomoże? bo błąd jest na tyle ogólny że nie mam pojęcia gdzie i czego szukać... Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez Jakub Z Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu (edytowane) Proszę zdearchiwizować dane sprzed aktualizacji do podmiotu o nowej nazwie (bez nadpisywania istniejącego podmiotu) i ten nowy podmiot ponownie zaktualizować, a następnie sprawdzić, czy problem się powtarza. Jeżeli przywrócenie i ponowna aktualizacja nie przyniesie rezultatu, to proszę podesłać logi do analizy przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem INS-483452. Lokalizacja logów: %LOCALAPPDATA%\InsERT\InsLauncherLogs, %LOCALAPPDATA%\InsERT\Logs. Ostatnim rozwiązaniem może być przesłanie bazy danych do analizy, ale o dane poproszę dopiero po otrzymaniu i braku przyczyny w logach. W jaki sposób wysłać bazę do firmy InsERT? Jak wykonać dearchiwizację? Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez Przemysław Werner Link to postu
Jakub Z 3 Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu Nie mam możliwości zrobić tego. Zresztą na pozostałych komputerach działa poprawnie (nie ma tego błędu). Aktualnie problem występuje na jednym komputerze z WIN10. I zastanawiam się co może być przyczyną. Link to postu
Przemysław Werner 392 Napisano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu 55 minut temu, Przemysław Werner napisał: proszę podesłać logi do analizy przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem INS-483452. Lokalizacja logów: %LOCALAPPDATA%\InsERT\InsLauncherLogs, %LOCALAPPDATA%\InsERT\Logs. Dodatkowo może Pan dołączyć dane diagnostyczne. 1 Link to postu
Jakub Z 3 Napisano 24 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu (edytowane) 17 minut temu, Przemysław Werner napisał: Dodatkowo może Pan dołączyć dane diagnostyczne. Przesłałem. Czekam wieści i klikam dalej Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez Jakub Z Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 w Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu (edytowane) Podesłał Pan logi pod inny nr zgłoszenia, dlatego na wstępie proszę pilnować, aby podsyłać pod ten, który podajemy na forum - przyspiesza to nam pracę Odnośnie problemu - czy w Parametrach wydruku w nexo jest wskazana jakaś drukarka? Jeśli nie proszę wskazać i sprawdzić, czy pomogło. Jeśli problem nie ustąpi to proszę zmienić domyślną drukarkę ustawioną w systemie Windows. Edytowane 27 Kwietnia 2020 przez Jacek Magiera 1 Link to postu
Jakub Z 3 Napisano 27 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 w Aktualizacja do Subiekt Nexo 30.0.2 (3558) Operacja nie została wykonana: odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu (edytowane) Ha! Pomogło. (nie było domyślnej drukarki w systemie - chyba się skasowała) a w parametrach wydruku była ustawiona jako "domyślna windows". Super dziękuję! Edit: Ach i przepraszam za inne nr zgłoszeń jestem w trybie uczenia się Edytowane 27 Kwietnia 2020 przez Jakub Z 1 Link to postu
Polecane posty