Marcin Kareński 0 Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w PIT 36 PROBLEM Z WYDRUKIEM Mam zainstalowaną wersję 1.62 HF2 i nie mogę wydrukować deklaracji PIT 36. Problem występował również wcześniej na innych wersjach programu i dotyczył także deklaracji VAT 7K , PIT 11 czy PIT 4R. Obecnie od kilku dni nie mogę wydrukować deklaracji PIT 36, drukuje się ona jako pusty formularz. Załączniki mają wydruk poprawny -> PIT-0 i PIT-B. Co mam zrobić w tej powtarzającej się sytuacji, która jest niezwykle irytująca i utrudniająca pracę! Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 w PIT 36 PROBLEM Z WYDRUKIEM Proszę zaktualizować program do najnowszej wersji (dostępna tutaj), a następnie ponownie wygenerować deklarację i spróbować ją wydrukować. Jak problem będzie dalej występował, proszę założyć nowy testowy podmiot z danymi przykładowymi i tam sprawdzić czy problem z wydrukiem występuje. Link to postu
Marcin Kareński 0 Napisano 4 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 w PIT 36 PROBLEM Z WYDRUKIEM Program jest zaktualizowany do najnowszej wersji, czyli 1.62 SP1. Na nowym testowym podmiocie z danymi przykładowymi problem również się pojawia. Deklaracja w podglądzie wydruku, w wydruku i przy wyeksportowaniu do .pdf jest pusta. Wyświetla się jedynie niewypełniony formularz. Swojej deklaracji już nie usunę ponieważ jest wysłana do US, chciałbym ją teraz jedynie wydrukować, a nie mogę. Link to postu
Tomasz Ochniowski 16 Napisano 4 Maja 2020 Udostępnij Napisano 4 Maja 2020 w PIT 36 PROBLEM Z WYDRUKIEM Sugeruję kontakt z serwisantem, u mnie wersja 1.62SP1 drukuje prawidłowo ( win10 HE) , więc problem nie jest powtarzalny. Czy przenosił Pan przed tymi problemami bazę z innego komputera? Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 w PIT 36 PROBLEM Z WYDRUKIEM Jeśli pracują Państwo na kilku stanowiskach proszę zweryfikować jaki jest efekt na innym komputerze. Mieliśmy już podobne zgłoszenia i okazuje się, że jest to problem lokalny związany ze środowiskiem pracy. Polecam instalację wszystkich dostępnych aktualizacji Windows, przeinstalowanie programu łącznie z czyszczeniem rejestrów, stworzenie nowego użytkownika w systemie operacyjnym. Jednak najszybszym rozwiązaniem jest wydruk deklaracji z innego komputera. Link to postu
Polecane posty