Radosław Szachnowski 114 Napisano 6 Maja 2020 Udostępnij Napisano 6 Maja 2020 w Scenariusz obsługi klienta brak wykonywania działań automatycznych Witam, Moze ktos to potwierdzi moją wersje. Przygotowalem schemat obslugi klienta. Na pierwszym etapie utworzylem dwie aktumatyczne akcje: wsylka sms oraz dzialanie w kalendarzu. Gdy w parametrach zlecen serwisowych ustalam ten scenariusz jako domyslny to przy dodawaniu nowego zlecenia serwisowego akcje automatyczne na pierwszym etapie sie nie wykonuja. Gdy nie ustalam domyslnego scenariusza i wybieram go podczas wypelniania zlecenia serwisowego to wtedy dzialania - autoamtyczne wykonuja sie zadania. Pytanie czy to blad programu? czy ktos moglby to potwierdzic? Bede wdzieczny za pomoc. Link to postu
Igor Bernakiewicz 310 Napisano 7 Maja 2020 Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 w Scenariusz obsługi klienta brak wykonywania działań automatycznych Dzień Dobry, Tak to niestety błąd. Potwierdzamy, gdy w parametrach jest ustawiony domyślny scenariusz, a w nim jakieś zaplanowane automatyczne obiekty na pierwszym etapie to niestety się one nie utworzą. Dziękuję za zgłoszenie. Poprawimy w najbliższej wersji. 1 Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2020 w Scenariusz obsługi klienta brak wykonywania działań automatycznych ok dzieki.. mecze sie z tym juz od marca;) Link to postu
Polecane posty