Genezyp Kapen 8 Napisano 12 Maja 2020 Udostępnij Napisano 12 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost Witam, Mamy dziwny problem. Wdrażamy Sello od zera, podpięliśmy świeże konto InPost, wszystko teoretycznie powinno działać, jednak podczas generowania etykiet dostajemy przedziwny komunikat: Błąd Dostawcy paczek 12.05.2020 11:28:59 Tworzenie paczki 1434/2020: Unknown error 0x8013150C Ma ktoś jakie pomysł o co chodzi? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 12 Maja 2020 Udostępnij Napisano 12 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost Sam błąd związany jest z serializacją co może oznaczać, że nie udało się przygotowywanie danych do wysłania. Czy w konfiguracji zostały wpisane jakieś podejrzane znaki, albo np. został użyty jakiś tag Sello w numerze referencyjnym zawierający dane, które mogą sprawiać problem. Cytuj Link to postu
Genezyp Kapen 8 Napisano 25 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost Witam, W oknie konfiguracji nie ma żadnych podejrzanych znaków. UStawienia praktycznie domyślne. W wiadomości prywatnej podeślę zrzut z ustawień. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 25 Maja 2020 Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost Czy ten problem występuje na jednym czy na kilku komputerach? Cytuj Link to postu
Genezyp Kapen 8 Napisano 25 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost Sello w tej konfiguracji jest jednostanowiskowo. Serwer i baza na jednym komputerze. Nie testowałem na innym. Możemy spróbować jeśli trzeba. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 25 Maja 2020 Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost A na jakim systemie operacyjnym działa to Sello? Może to być kwestia aktualizacji systemu lub .NET Frameworka. Cytuj Link to postu
Genezyp Kapen 8 Napisano 25 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost System to Windows 10. Sprawdzę jutro wersję .NET Frameworka. A najlepiej go odinstaluję i zainstaluję ponownie. Cytuj Link to postu
Genezyp Kapen 8 Napisano 27 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost Witam, Na innym stanowisku ze świeżą instalacją Sello problem jest taki sam. Windows aktualny. NET Framework w wersji 4.6 jak dobrze pamiętam. Najnowszy jaki jest dostępny na stronie MS. Nie mam już pomysłów. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 747 Napisano 28 Maja 2020 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 w Błąd podczas generowania etykiet InPost Proszę sprawdzić czy synchronizacja z ShipX jest włączona tylko na tych poprawnie skonfigurowanych dostawach, może gdzieś któraś dostawa ma włączoną synchronizację a nie ma konfiguracji poprawnej. W dalszym kroku proszę wyłączyć wszystkie synchronizacje z ShipX i włączać je kolejno dla dostaw, sprawdzając na którym etapie wystąpi ten problem. Jeśli jest tylko jedna dostawa z włączoną synchronizacją, proszę pozmieniać jej parametry w oknie konfiguracji na jakieś losowe, zmienić całkowicie token (wpisując np jedno słowo zamiast niego). Jeśli wtedy wystąpi inny błąd (typu niepoprawne dane) to przynajmniej uda się ustalić czego może dotyczyć problem. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.