Radosław Szachnowski 114 Napisano 12 Maja 2020 Udostępnij Napisano 12 Maja 2020 w Polskie ePłatnosci vx 520 Witam, Czy przewidują Panstwo aktualizacje do SUZ tak aby mozna bylo korzystac z terminali polskich eplatnosci vx520. Obecnie tego modelu nie ma w obsludze a jesli podlaczam na sterownikach z modelu 510 to otrzymuje blad w SUZ: A na terminalu pojawia mi sie blad: blad polaczenia z systemem kasowym. Moze istnieje obejscie tego problemu? Bede wdzieczny za informacje. Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 12 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2020 w Polskie ePłatnosci vx 520 Nie bede kasowac bo moze komus sie przydac. Problem rozwiazany. Po stronie terminala nalezalo wgrac przygotowana aktualizacje. Dziala na sterowniku od urzadzenia vx 510. Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 14 Maja 2020 Udostępnij Napisano 14 Maja 2020 w Polskie ePłatnosci vx 520 Czy można prosić o jakąś chociażby skróconą instrukcję jak dodać ten terminal ? U mnie wyświetla błąd: Polskie ePłatności VX 510: Brak połączenia z urządzeniem. Nie znaleziono terminala o identyfikatorze XXXX. Brak połączenia z urządzeniem. Proszę sprawdzić, czy terminal ma identyfikator XXXX i jest podłączony do sieci. Brak połączenia z urządzeniem. Proszę sprawdzić, czy porty 5000 i 5010 (UDP) nie są blokowane przez zaporę systemu Windows. Brak połączenia z urządzeniem. Terminal może wymagać zmiany ustawień po stronie dostawcy usług płatności. Proszę skontaktować się z firmą Polskie ePłatności i zastosować się do otrzymanych wskazówek. Jako identyfikator wpisuję oczywiście POS ID, kod operatora pozostawiam pusty. Terminal podpięty do switcha. Czyżbym rzeczywiście musiał kontaktować się z ePłatności? Link to postu
Radosław Szachnowski 114 Napisano 14 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2020 w Polskie ePłatnosci vx 520 ustawienia bardzo proste. Kroki ktore ja zrobilem: 1. kontakt z e platnosci i wlaczenie uslugi polaczenia z systemem kasowym 2. instalacja (wgranie aktualizacji na terminalu). infolinia w tym pomaga. 3. czy terminal jest widoczny w sieci lokalnej? sprawdzic np ip scan. 4 w suz wpisac pos id i musi sie komunikowac. Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 w Polskie ePłatnosci vx 520 Dziękuję za wiadomość. Z problemami, ale udało mi się namówić Panią na infolinii do uruchomienia tego. Czekam na telefon od serwisanta i się doczekać nie mogę... Poradziłbym sobie z ustawieniami sam, ale nie znam hasła do administracji terminala ... (trzeba zmienić ustawienia IP, bo IP Scan nie widzi terminala...) Tak czy siak dziękuję za pomoc. Link to postu
Polecane posty