Skocz do zawartości

Nachalne, niechciane telefony z Insertu

Polecane posty

Wiem, że nie jest to sprawa techniczna, ale nie ma na takie sprawy odpowiedniego działu forum. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w jaki sposób radzić sobie z nachalnymi telefonami z Insertu? Dziś już czwarty raz dzwonili do mnie w sprawie odnowienia abonamentu na Gratyfikanta i na nic zdają się tłumaczenia, że nie potrzebuję już tego programu, że był mi potrzebny do rozliczania klienta, który zamknął swoją działalność i nie mam zamiaru odnawiać abonamentu na program, którego nie używam. Za każdym razem prosiłem, żeby sobie odnotowali, że nie jestem zainteresowany, a i tak po jakimś czasie znowu ktoś zadzwoni. Nie mam pretensji do biednego chłopaka po drugiej stronie słuchawki, kazali mu więc dzwoni, ale takie działania firmy raczej nie budują do niej sympatii ze strony użytkowników. Jak radzicie sobie z tym problemem?

Link to postu

Blokowanie numeru telefonu z którego dzwonią jest jedną z opcji, choć uważam to za ostateczność. Nie rozumiem natomiast dlaczego Insert, niby poważna firma, stosuje techniki sprzedaży podpatrzone u różnych naciągaczy, specjalistów od wciskania abonamentów komórkowych. Każdy z użytkowników ich aplikacji widzi w każdym używanym programie, za ile dni kończy się abonament, potem przychodzą jeszcze maile z przypomnieniem. Tyle wciskania ich produktów jestem jeszcze w stanie zrozumieć. Jeżeli pomimo tego, ktoś nie odnowił abonamentu, to znaczy, że nie jest mu potrzebny. Do tego, jak już trzy razy dzwonili, nagabując na odnowienie abonamentu i trzy razy usłyszeli, że mi nie jest potrzebny, to czego się spodziewają, że za czwartym razem kupię niepotrzebny mi abonament, czy wręcz odwrotnie?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...