Piotr Kulczycki 1 Napisano 14 Maja 2020 Udostępnij Napisano 14 Maja 2020 w Nachalne, niechciane telefony z Insertu Wiem, że nie jest to sprawa techniczna, ale nie ma na takie sprawy odpowiedniego działu forum. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć w jaki sposób radzić sobie z nachalnymi telefonami z Insertu? Dziś już czwarty raz dzwonili do mnie w sprawie odnowienia abonamentu na Gratyfikanta i na nic zdają się tłumaczenia, że nie potrzebuję już tego programu, że był mi potrzebny do rozliczania klienta, który zamknął swoją działalność i nie mam zamiaru odnawiać abonamentu na program, którego nie używam. Za każdym razem prosiłem, żeby sobie odnotowali, że nie jestem zainteresowany, a i tak po jakimś czasie znowu ktoś zadzwoni. Nie mam pretensji do biednego chłopaka po drugiej stronie słuchawki, kazali mu więc dzwoni, ale takie działania firmy raczej nie budują do niej sympatii ze strony użytkowników. Jak radzicie sobie z tym problemem? Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 009 Napisano 14 Maja 2020 Udostępnij Napisano 14 Maja 2020 w Nachalne, niechciane telefony z Insertu (edytowane) Często po prostu nie odbieram telefonu z kierunkowego 71... Szczególnie jak zbliża się koniec któregoś z abonamentów... ? Edytowane 14 Maja 2020 przez MARCIN e-kupowanie.pl Link to postu
Przemysław Kwiatkowski 9 Napisano 14 Maja 2020 Udostępnij Napisano 14 Maja 2020 w Nachalne, niechciane telefony z Insertu Mam dokładnie to samo z Gestorem. Od lat wydzwaniają z propozycją odnowienia abonamentu. Za każdym razem mówię, że nie używam, nie potrzebuję, i nie chcę więcej ofert, i na nic się to zdaje... ? Link to postu
Piotr Kulczycki 1 Napisano 14 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2020 w Nachalne, niechciane telefony z Insertu Blokowanie numeru telefonu z którego dzwonią jest jedną z opcji, choć uważam to za ostateczność. Nie rozumiem natomiast dlaczego Insert, niby poważna firma, stosuje techniki sprzedaży podpatrzone u różnych naciągaczy, specjalistów od wciskania abonamentów komórkowych. Każdy z użytkowników ich aplikacji widzi w każdym używanym programie, za ile dni kończy się abonament, potem przychodzą jeszcze maile z przypomnieniem. Tyle wciskania ich produktów jestem jeszcze w stanie zrozumieć. Jeżeli pomimo tego, ktoś nie odnowił abonamentu, to znaczy, że nie jest mu potrzebny. Do tego, jak już trzy razy dzwonili, nagabując na odnowienie abonamentu i trzy razy usłyszeli, że mi nie jest potrzebny, to czego się spodziewają, że za czwartym razem kupię niepotrzebny mi abonament, czy wręcz odwrotnie? Link to postu
Polecane posty