Skocz do zawartości

Anulowanie z poziomu klienta - brak informacji

Polecane posty

Hej

Od kilku dni działa możliwość anulowania zamówienia przez klienta jeżeli status zamówienia wisi jako nowe. Fajna opcja dla klienta i dla mnie jakoś nie stanowi problemu ale:

  • Sello w żaden sposób mnie nie i informuje o tym fakcie
  • o ile anulacja nastąpi przez opłaceniem to fajnie bo wisi w oczekujących i problemu nie ma
  • jak jest opłacone to niestety jest jako zamówienie do realizacji i tu już problem jest bo jak nie spojrzę w wiadomości to paczka leci do realizacji.

Pytanie więc czy jest w planach rada na ten mały problem.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...