Sklep internetowy OazaCen 3 Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 w Anulowanie z poziomu klienta - brak informacji Hej Od kilku dni działa możliwość anulowania zamówienia przez klienta jeżeli status zamówienia wisi jako nowe. Fajna opcja dla klienta i dla mnie jakoś nie stanowi problemu ale: Sello w żaden sposób mnie nie i informuje o tym fakcie o ile anulacja nastąpi przez opłaceniem to fajnie bo wisi w oczekujących i problemu nie ma jak jest opłacone to niestety jest jako zamówienie do realizacji i tu już problem jest bo jak nie spojrzę w wiadomości to paczka leci do realizacji. Pytanie więc czy jest w planach rada na ten mały problem. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 007 Napisano 17 Maja 2020 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 w Anulowanie z poziomu klienta - brak informacji Sello w nowej wersji będzie to obsługiwać. Aktualnie włącz sobie w allegro powiadomienia mailowe o anulowaniach. Cytuj Link to postu
Sklep internetowy OazaCen 3 Napisano 17 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 w Anulowanie z poziomu klienta - brak informacji tak to mam ale jeżeli jest to kilkadziesiąt zamówień dziennie i nagle coś wpada to się robi problem bo z rozpędu takie zamówienie może być zrealizowane i będzie jeżeli np pracownik nie ma dostępu do e maila allegro a pracuje jedynie na sello i subiekt. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 762 Napisano 18 Maja 2020 Udostępnij Napisano 18 Maja 2020 w Anulowanie z poziomu klienta - brak informacji Nowa wersja Sello pojawi się na dniach - będzie tam dodana obsługa anulowanych zamówień. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.