Paweł Socha 6 Napisano 26 Maja 2020 Udostępnij Napisano 26 Maja 2020 w Rejestracja urządzenia Witam, Nie można zarejestrować jednego urządzenia. Drugie łączy się bez problemu. Serwer działa poprawnie. Co zrobić żeby dane, które się nie zsynchronizowały nie zniknęły z telefonu. Link to postu
Igor Bernakiewicz 305 Napisano 27 Maja 2020 Udostępnij Napisano 27 Maja 2020 w Rejestracja urządzenia Dzień Dobry, Proszę o przesłanie logów z nexo i jeśli to możliwe również z InsERT mobile z tego urządzenia. Może być w wiadomości prywatnej. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 28 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 w Rejestracja urządzenia Włączyłem logowanie. Poślę na koniec dnia Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 28 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 w Rejestracja urządzenia Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 28 Maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 w Rejestracja urządzenia Zrobiłem test z telefonu który jest zarejestrowany, dziś to już w ogóle się widać nie łączy. Internet działa prawidłowo Link to postu
Igor Bernakiewicz 305 Napisano 28 Maja 2020 Udostępnij Napisano 28 Maja 2020 w Rejestracja urządzenia Proszę spróbować raz jeszcze. Był chwilowy problem z jednym z naszych serwisów. Po stronie nexo nie można było uruchomić serwera e-usług. Link to postu
Polecane posty